דף הבית / קבלה ומדע / טבע / נדיבות אין סופית של הטבע

נדיבות אין סופית של הטבע

שאלה: האם אתה באמת חושב שאפילו אם היו שורדים, לא עלינו, רק 15% מאוכלוסיית כדור הארץ, זה היה מזיז אותם אפילו במילימטר מהאגואיזם שלהם, מהאינדיבידואליות, במקום להכעיס ולהרגיז אותם?

תשובתי: בשום אופן לא. זה לא היה משנה כלום. אני בכלל לא מדבר על כך שצריך לצמצם את האוכלוסייה. אני לא אומר שהנגיף הזה צריך לדלל מסות גדולות של בני אדם, לבחור בזקנים, בחולים או עוד מישהו. לא.

כדור הארץ שלנו, כפי שכותב בעל הסולם, יכול להאכיל עשרות מיליארדי בני אדם. אנחנו יודעים כמה מרחב עצום קיים על פניו שלא מיושב ולא מעובד. על ידי שימוש נכון, כדור הארץ יכול להאכיל עוד 20-30 מיליארד בני אדם. אין שום הכרח להשמיד זאת.

אם נצמצם את החדירה הלא נכונה שלנו לתוך הטבע, אז האוויר והמים יהפכו להיות נקיים ושקופים, יהיו יותר דגים, יופיעו בעלי חיים שכבר מזמן לא ראינו. הכול תלוי ביחס הנכון שלנו לטבע, ולא בכמות שלנו. תקרא מה כותבים עכשיו בעיתונים ובאינטרנט: מופיעים עכשיו כל מיני בעלי חיים פראיים שכבר לא מפחדים להתקרב אלינו. חלפו בסך הכול חודשיים ותראה מה נעשה בטבע. הטבע מוכן, ורוצה יחס נכון כלפיו ובאופן כזה מגיב על כך. אני לא חושב, שהשינויים יארכו זמן רב, אם האדם יתחיל לפחות במקצת להבין את ההתכללות האינטגרלית שלו במערכת.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 05.04.2020:

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest