דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נדאג שהאדם הזה יחיה!

נדאג שהאדם הזה יחיה!

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

בינתיים, בדרגה הנוכחית שלנו, איננו נדרשים להתעמק בפרטים – אנחנו פשוט עובדים יחד ודואגים לכלי הכללי הרוחני שלנו, וכל אחד משקיע בו את חלקו. כאשר נעלה למדרגות גבוהות יותר, נצטרך כבר לברר בדיוק, אילו חלקים אנחנו מחברים בינינו. כמו שבגוף הרקמות מתחברות בצורה מסויימת, כל החומרים והתאים מתחילים להתחבר זה עם זה, ולהבין במה כל אחד צריך לצייד את האחרים.

אבל בינתיים מדובר על איחוד פשוט של הרצונות למטרה אחת. תתרכזו בדבר אחד: אנחנו כולנו רוצים לגלות את הבורא – פשוט כדי שיהיה לנו טוב!

אנחנו רוצים להשיג השפעה הדדית, שהוא ישפיע לנו, ואנחנו זה לזה ולו, בכדי "שמאגר המים" הרוחני המשותף לנו יתחיל לחיות בחיים משל עצמו ולהחזיק אותם בעצמו. בתוכו נתקיים כבר כולנו יחד, כגוף אחד, ללא שום חלוקה ל-אתה ואני.

האור צריך להלחים אותנו כך שהכל יתמזג, ושם יעלם ה"אני" שלנו. כל אחד מאיתנו מוסיף את המים שלו, ושם כבר לא מורגש, איפה המים השייכים לי, אלא הכל משותף.

ואחר כך מתחילה החדירה ההדדית מעל האגואיזם שלנו, כאשר חלק אחד מתאחד עם האחר ומתחבר בעורקי החיים, כמו בגוף חי אחד.

החיים בגוף הם כמו חיים במלכות דאין סוף, עם האור הממלא אותה ועם השפעה הדדית זה לזה ביחס לבורא, שמהווה את החיים המשותפים שלה. תארו לעצמכם שכולנו – זה אדם אחד, שאנחנו מהווים את האיברים שלו. וכולנו דואגים לכך שהאדם הזה יחיה! כי על ידי החיים שלו הוא גורם הנאה לבורא!

ואחר כך אתה מתחיל לגלות, שאתה לא סתם איזה חלק, אתה מתחיל להרגיש, שאתה כלול בכולם ללא יוצא מהכלל! אתה מאבד את הזהות האישית שלך, ומצד שני, מופיעים אצלך יותר אפשרויות לחשוב על אחרים מחוץ לאגואיזם שלך שכל הזמן מתגלה מחדש.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 15.02.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
אני לא בורג במכונה, אלא תא בגוף חי
פאזל של 7 מיליארד חלקים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest