דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / נאציזם בעולם החדש

נאציזם בעולם החדש

ידיעה: "בניו יורק, במהלך העצרת של תנועת "לכבוש את וול סטריט" נרשמו מספר תקריות אנטישמיות. משתתפי העצרת האשימו את היהודים בזעזועים שפקדו את השווקים הפיננסיים של ארה"ב. "ועדת החירום למען ישראל" פרסמה קליפ שבו יהודים הותקפו והואשמו במשבר הפיננסי ובסיוע לישראל.

אחד מהצעירים שצולמו בקליפ התווכח עם יהודי מבוגר חובש כיפה ואמר לו: "אני עובד ומרוויח 7 דולר בשעה, ולך יש כסף. אתה מישראל? תחזור לישראל שלך!".

מפגין אחר האשים את היהודים בכיבוש אמריקה: "המיעוט הכי קטן באמריקה מנהל את הכספים, המדיה וכל שאר הדברים. בכל דבר מופיעות טביעות האצבעות של הבנקאים היהודים. אני נגד היהודים ששודדים את אמריקה. הם רק אחוז אחד, אבל הם שולטים בה. הנשיא אובמה הוא מריונטה של היהודים. כל הכלכלה היא יהודית. כל שופט פדרלי בחוף המזרחי הוא יהודי".

התייחסותי: לפי חכמת הקבלה, בשרשרת האבולוציה שלנו אחרי המערכת הקפיטליסטית קיימת אפשרות להתפתח לכיוון של נאציזם ומלחמת העולם השלישית, או לכיוון הקומוניזם, דרך בניית החברה המבוססת על ערבות הדדית. לכן אין זה פלא שקריאות מהסוג הזה נשמעות בארה"ב, בפרט כשישנם המון מסיתים, והממשלה בעצמה נוטלת בכך חלק פעיל.

אך לפי הפוסט הבא: "מי מנהל את העולם?", ניתן לבדוק האם המסיתים צודקים – או שאף אחד לא מנהל את העולם!

ידיעות קודמות בנושא:
"צריך להתכונן לעולם של חלוקת הכנסות שוויונית"
הכלכלה המעורפלת של תקופת המעבר
המלחמה תתפשט מהמזרח התיכון לכל העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest