דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מתנה של הבורא בצורה של הפרעות

מתנה של הבורא בצורה של הפרעות

שאלה: איך אנחנו צריכים לממש בצורה נכונה את ההפרעות, כדי להתחזק עוד יותר חזק בקשר שלנו ולהחזיק במצב הזה, למרות הופעתן?

תשובתי: צריך להתגבר על ההפרעות.

ללא ספק, יהיו גם בעיות וגם הפרעות, אבל הן תלויות באופן שבו מסתכלים עליהן. אם אתה מראש מוכן אליהן ומבין, שעל ידי ההתעלות שלך מעליהן אתה למעשה עולה, אז אתה לא ממציא אותן בכוונה, אלא מקבל אותן כשאתה מוכן ומראש מכין לזה את הקבוצה, הסביבה.

אני זוכר, איך התכוננתי לניתוח. לא הבטיחו לי תוצאה חיובית, אבל הלכתי לניתוח בשקט נפשי ובשלווה, כאילו שאני לומד את עצמי מהצד. זה היה מאוד מעניין.

הכול תלוי באופן שאתה מכוון את עצמך להפרעות. הן הרי נותנות עלייה, בלעדיהן אנחנו לא נוכל לעלות.

מה זאת הפרעה? זה אותו הכוח האגואיסטי שכל הזמן דחף אותך קדימה. וכאן הבורא מחליט לעזור לך, הוא לוקח חזרה את האגו הזה ואתה נשאר ללא אנרגיה לחלוטין. עכשיו אין מה לעשות, אין לאן לפנות, שום דבר לא מושך, אין חשק לכלום. טוב היה אם אפשר היה להירדם ולא להתעורר. לא, גם כן לא יתנו.

זוהי הרגשה של אפיסת כוחות מלאה, ואפילו לא סתם אפיסת כוחות, אלא חוסר רצון, ריקנות פנימית עצומה, והיא ניתנה לך כדי למלא את הריקנות בכוח האלטרואיסטי ולא בכוח האגואיסטי. בכוונה לקחו ממך את הכוח ההוא שהניע אותך קדימה, כי בזה הרי נתנו לך מתנה.

רק צריך שהקבוצה תיתן לך עכשיו לפחות איזו דחיפה קדימה, לפחות במקצת, ואתה תלך קדימה. כלומר, צריך לעבוד מראש עם הקבוצה, לעזור, להשקיע בה כמו בבנק, וכאשר אין לך כוחות, אתה יכול לקחת משם ולהתקיים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 23.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההפרעות שמכוונות בדרך
להבין את שפת הבורא
כיצד עובדים עם ההפרעות?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest