מתי ישמעו אותנו?

שאלה: האם אנחנו יכולים להקל את הדרך לאנושות?

תשובה: קודם כל, בשביל התיקונים נדרש חיסרון מצד האנשים, שהם ירגישו שהעולם מסביבם הופך לכאוס. לעת עתה מרגישים את זה השכבות התחתונות שאינן מסוגלות לספק את צרכיהן הבסיסיים, והשכבות העליונות שאינן יכולות לנהל את העולם כמו קודם.

השליטה בורחת בין האצבעות של הממשלות והאליטה העסקית. השלטון כבר מודע לבעיה הזו, ובתנאים הנתונים אי הידיעה בשבילם היא כמו מוות. הרי, עם החרפת המשבר המהומות תהפוכנה לתכופות יותר, והגלים שיתפשטו בעולם יהיו בלתי ניתנים לריסון.

אבל אז יתכן שהאליטה תשמע אותנו. אך אם אוזניה יישארו ערלות, המצב ימשיך להחמיר עד שהם יתחילו לשמוע.

אנחנו מצידינו חייבים להפיץ. אבל המצב בינתיים מתקרב בנמרצות. בעוד חצי שנה, שנה, העולם ישתנה: כולם "ישוטטו בעלטה", בלי לדעת מה מחכה להם מחר או אפילו היום בערב. זה נוגע גם לאסונות הטבע שהתכיפות וחוסר היכולת לחזות אותם תגבר בצורה ניכרת.

כל זה קורה כדי להוציא את האדם מהאיזון. ואז, אנחנו נוכל לפנות לאנשים, ובחיפוש נואש אחר הדרך החוצה, הם יהיו מוכנים להקשיב ולהבין את הפתרון.

שאלה: אז מה עלינו לעשות? כיצד לשנות את הכיוון שבו העולם הולך?

תשובה: צריך להפיץ את חכמת הקבלה להמון העם, לכל האנשים, וקודם כל בעם ישראל, מכיוון שלפי המבנה הכללי הרוחני, הוא חייב קודם לאמץ את שיטת התיקון. וחוץ מזה, עלינו לחזק את האיחוד בינינו.

בעל הסולם כותב על כך בסוף "ההקדמה לספר הזוהר": התהליך מתחיל בחלק הפנימי של ישראל, ולאחר מכן עובר לחלק החיצוני, ולאחר מכן לחלקו הפנימי של העולם, ולאחר מכן לחלקו החיצוני.

בהתאם, כשאנחנו מתקנים את עצמנו אנחנו משפיעים לכל יתר השכבות. התיקון שלנו יישפך בכל מקום ומקום, מפני שבמבנה הפנימי אנחנו לא נפרדים מהאחרים. ולכן, ככל שאנחנו חזקים יותר מבחינה רוחנית, כך גם הגלים שמופצים מאיתנו לעם ישראל ולכל האנושות, רחבים יותר.

כך אנחנו עושים הפצה כפולה:

• דרך הכלים הפנימיים שעל ידם מחוברת כל האנושות,

• דרך ערוצי תקשורת חיצוניים.

בינתיים התהליך מתקדם. תוך תקופה קצרה העולם גילה שהכול מתפרק, ואנחנו חווים רק את ההתחלה של הקריסה. ובכל זאת הכול תלוי בהפצה שלנו, הפנימית והחיצונית.

בכלליות, אני מאוד אופטימי. כמובן, המצב הוא מאוד מיוחד, אבל הבורא לא שם מכשולים בלתי פתירים. הוא נותן לנו כוח והזדמנויות ובהתאם שולח לנו מצבים שאותם עלינו לתקן. ולכן, אם נרצה, נממש את שיטת התיקון ונזכה בכל מה שהובטח לדור המשיח. נעבוד ביחד.

מתוך שיעור על פי מאמר "מאמר לסיום הזוהר", 19.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
למנוע משבר עולמי
התעוררת בעצמך, תעורר אחרים!
למטה ירצו, למעלה יוכלו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest