דף הבית / המשבר ופתרונו / "משחקי חשיבה" או "מי משחק בנו"?

"משחקי חשיבה" או "מי משחק בנו"?

שאלה: ספר הזוהר כביכול מדבר על עולם וירטואלי שאינו מוכר לנו. אתמול ראיתי סרט מדע פופולארי: "משחקי חשיבה. המוח שלנו מרמה אותנו". המדענים הגיעו להבנה שהמוח שלנו, על ידי קבלת אותות אלקטרו מגנטיים, מצייר לנו עולם שלא קיים.

בסופו של דבר, הם מסיקים מסקנה שכולנו נמצאים באיזה משחק, שלא ידוע מי מנהל אותו ולא ברור לאיזו מטרה. האם אתה יכול להמשיך את הסרט ולהסביר מי משחק בנו?

תשובתי: בחלק שנקרא "תפיסת המציאות" שבחכמת הקבלה, אנחנו לומדים, שכל המציאות שמורגשת על ידינו מורגשת בתוכנו, המוח שלנו הוא זה ש"מצייר" לנו אותה בצורת תמונה של עולם שכביכול סובב אותנו. מחוץ לנו בכלל אין שום דבר, לא חלל ולא משהו שממלא אותו. כל מה שמורגש, מורגש בצורה סובייקטיבית על ידינו. הכול מתרחש רק בנו. אנחנו מדברים על הכול, עלינו ועל העולם הסובב אותנו, כביכול בצורה אובייקטיבית כאילו שהוא קיים מחוצה לנו ובלעדינו, אבל התפיסה שלנו עובדת רק ביחס אלינו, ביחס לחושים שלנו.

המקובלים מדברים על היחסיות של התפיסה שלנו לפי איינשטיין כבר קרוב ל- 6000 שנה. ספר הזוהר שנכתב לפני 2000 שנה, מספר על כדור הארץ בצורה של כדור. מתוארים האבולוציה, כל השינויים שבטבע ובחברה, המשבר של ימינו ופתרונו. לנו נשאר רק להשתמש בידע הזה ובעזרתו לצאת מהמשבר לראיית עולם חדשה.

ידיעות קודמות בנושא:
להוריד את המסווה של האגו
כל השינויים הם בתוכי ולא מחוצה לי
תקרין את הסרט שלך בעצמך!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest