דף הבית / משבר עולמי / משבר: שפה המובנת לכולם

משבר: שפה המובנת לכולם

photo_rav_gh70_2691.jpg

כאשר האדם חש שהוא נמצא בשליטת האגו שלו, תחושה זו נקראת "גלות". גלות, זה כשאני מתחיל לחוש את כל החיים שלי כלחץ, ממש כמו צירי לידה, וזאת כדי שאצא מהחיים האלה לחיים העליונים.

היום, כשאנו צופים בכל הצרות שנוחתות על האנושות, אנחנו צריכים להבין שהתחושה הזאת של הגלות תתפשט בקרוב בכל העולם ותתגלה בכולם.

זה יתרחש בהדרגה, הרי מדובר על מסה אדירה של אנשים, שלכל אחד מהם יש רמת התפתחות ומנטאליות משלו. לכן, כל עוד לא נגיע למצב שבכל אדם יתפתח הרצון להנות האגואיסטי למסה קריטית כזו שנתחיל לחוש דיכאון וחוסר סיפוק מהחיים, אפילו שיש לנו הכל, ימשיכו לבוא מכות יותר ויותר איכותיות, מטרתיות.

אך המכות האלו לא ישאירו אותנו ללא עבודה וללא אוכל. להיפך! הן תתרחשנה ברמה המנטאלית, את נפשנו לא יהיה לנו במה להחיות, נרגיש חוסר סיפוק תמידי, על סף ייאוש.

יכול להיות שנראה לנו, שכל הבעיות הניחתות עלינו הן בעיות ברמה הגשמית. מאוחר יותר יתגלה לנו, שהסיבה היא רוחנית. הרי מטרת הבריאה היא לקדם את כולם להשתוות עם הבורא.

ואם עוד לא התעוררה באדם "הנקודה שבלב", הרצון ל"רוחניות" (רצון להשפיע, לתת), אז הוא יכול להבין את כל המתרחש רק דרך מה ששייך לקיום הגוף הפיזי שלו: אוכל, משפחה, מצב החברה וכו'.

יכול להיות שחסרים לו תענוגים רוחניים, אך הוא לא יכול להבין שדווקא הם חסרים לו. רק אחרי שיקבל מכה בחיים הגשמיים, יתחיל להבין שרע לו כתוצאה מהיעדר המרכיב הרוחני. כך מתפתח בנו בהדרגה האגואיזם (בד' בחינות) והבחינה הבהמית דווקא היא המולידה בנו את הרוחנית!

לכן כל העולם נמצא היום במצב של משבר כלכלי. מדוע דווקא כלכלי? איך כל זה קשור לכלכלה? העניין הוא שזו בדיוק ה"שפה" שאותה אנחנו מבינים.

מהו באמת המשבר הזה?- היעדר אור.

פוסטים קודמים בנושא:
ההבדל בינינו לטבע
הבנקים וקרנות הנאמנות ככבשן
סימנים לביאת המשיח

ופוסטים נוספים בקטגוריה: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest