דף הבית / משבר עולמי / משבר של מטרת החיים

משבר של מטרת החיים

מחקר: יותר ויותר אנשים מתלוננים על חוסר עניין בעבודה. מתוך 8 שעות העבודה היומיות הם עובדים 2-3 שעות. שאר הזמן הם מנסים לעורר את עצמם לאיזה הישג קטן של עבודה.

זה דור "העיניים הכבויות", שאותם לא מושך לא תהליך העבודה בעצמו, לא תוצאתו ולא התגמול עבוד העבודה. בפסיכולוגיה זה נקרא "משבר חריף של מוטיבציה". כל עובד משרד שלישי מתלונן על חוסר מוטיבציה.משבר המוטיבציה לא תפס אותנו בעבר, משום שאותו עקף המשבר הכלכלי שאילץ רבים להתעורר תחת איום הפיטורים הרבים.

היום, את מצב הרוח שלהם הרבה אנשים מתארים כך: "יותר טוב עבור שקל אחד להישאר במיטה, מאשר עבור עשרה לרוץ". בתור מניעים לא עובדות אפילו ההלוואות שנלקחו. הן מכריחות את האדם לעבוד, אבל כשהוא חושב על החובות הוא עובד לא בשביל התוצאה אלא זו עבודה שוחקת.

בעבר האנשים היו רודפים אחרי הטובות של הציוויליזציה, אבל תחושת הרעב חלפה. עברה התקופה שבה אתה עבדת כדי לחיות. אבל העייפות המצטברת נשארה. את הסיבות למשבר המוטיבציה הנוכחי צריך לחפש בפסגת הפירמידה של הצרכים, להיות מקובל ומוערך על ידי הסביבה.

הערה: האגו הגדל מכריח לשנות את הערכים שלנו. חוסר המטרה האמיתית של החיים "מוריד ידיים" ומכריח פשוט להתקיים. רק גילוי המטרה שיותר גבוהה מהחיים האלה ייתן לנו אנרגיה ורעננות, וההרגשה של הנצחיות שלה תיתן לנו שמחה בקיומינו. אחרת, אחרי משבר המוטיבציה לעבוד, יגיע משבר המוטיבציה לחיות.

ידיעות קודמות בנושא:
חיינו נעשו ארוכים יותר, אך עצובים יותר
פסיכולוגים: מדוע האנשים אומללים
האושר הוא לא בכסף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest