דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מקצוע חובה – שליטה בגורל

מקצוע חובה – שליטה בגורל

שאלה: ישנם אנשים שעושים לעצמם קעקוע מהשמות הקדושים בעלי שלוש אותיות, תוך שהם סוברים, שבכל שם ישנו כוח מיוחד משלו. האם זה מועיל? הרי האדם כתב על עצמו "מתכון" להצלחה?

תשובתי: מה זה יעזור לך בחיים אם אתה תכתוב על עצמך מתכון משלושה רכיבים, למשל: עשרה גרם מלח, חמישה גרם פלפל וליטר מים? אתה צריך לאפות עוגה, ולא לכתוב את המתכון שלה על עצמך.

יש לממש את המתכון הזה, לקחת כוחות מהנשמה, לברר מה זה מים, מלח, תבלינים, קמח, שמרים – כל הרכיבים הנחוצים להכנת עוגה. יש למצוא אותם בפנים, לערבב אותם, לחברם בצורה נכונה וטובה.

וכל עוד אתה מכין את התערובת הזו, אינך רואה בה שום דבר טוב. ולאחר מכן, אתה תצטרך להכניס אותה לתנור, וזה לא פשוט! ורק לאחר שתכניס את התערובת הלא נאה הזו לתנור, תתחיל להיווצר ממנה עוגה נהדרת. ואז תוכל למרוח עליה דבש או קצפת…

שאלה: האם אני מבין נכון, שמדובר לא רק על קעקוע, אלא על קישוטים של טקסים וגם תמונות על הקיר? אם אני לא מכין את העוגה שלי בעצמי, אז שום אביזרי כשפים למיניהם לא יעזרו לי? אבל הם הגיעו מחכמת הקבלה?

תשובתי: כך זה נבנה בתפיסה של האנשים. זה כמו לקנות תעודה של מישהו אחר. חבר סיים ללמוד בבית ספר, קיבל תעודת בגרות, ואתה מצלם אותה, כותב בה את השם שלך ותולה על הקיר. האם זה יעזור לך?

לא תוכל להתקבל לאוניברסיטה ולהפוך למומחה עם התעודה הזו. אתה רק מרמה את עצמך שכאילו יש לך משהו.

שאלה: איך הקבלה יכולה לעזור לי באמת לשנות את גורלי?

תשובה: אם אתה רוצה לשנות את הגורל, עליך קודם כל ללמוד. לא נדרשים כישורים מיוחדים לשם כך. כתוב: "לא החכם לומד", כל אדם מסוגל לכך. זה הגורל שלו. הוא חייב ללמוד קבלה!

אנחנו הגענו למצב, לדור, שכולם חייבים ללמוד כדי לשנות את גורלם. לא ניתן לברוח מזה. אם אתה בורח, אז ישיגו אותך, ויביאו אותך באוזן בעזרת המשטרה ובית המשפט ויושיבו אותך ליד שולחן הלימודים.

מתוך "חיים חדשים", שיחה 478, 21.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
72 מתכונים של גורל נפלא
כיצד להפוך את הגורל
כיצד לנהל את הגורל

One comment

  1. שולמית אילת

    ישר כוח מורינו ורבינו הרב לייטמן אכן הכתבה בונה עמוד שידרה ועצמאות מודעת ביושר כמו שהבורא אומר =בא וראה תלמד תביא את עצמיך ,תשיג תלמד ותשפיע ותיהה מאושר .<3

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest