דף הבית / המשבר ופתרונו / "מפתח זהב" עבור האנושות

"מפתח זהב" עבור האנושות

מתוך שיעור מס' 3, כנס שבדיה

שאלה: היום, כאשר אנחנו באים לכל עיר שבעולם, אנחנו רואים על המדפים תוצרת של כל התאגידים הגדולים, אשר בצורה די פעילה כובשים את שווקי המכירות. מדוע אנחנו לא יכולים באופן פעיל זהה לצאת לשוק הכלל עולמי ולהפיץ את אותו הרעיון, שלמעשה מושך אחריו המונים?

תשובתי: אם היינו מוכרים את מה שהאגו זקוק לו, אז היה לנו מאוד פשוט. היינו פונים לאנשים ומראים להם, שנניח בעזרת עט פלא ייחודי אפשר לכתוב ללא טעויות, והם היו רצים אלינו. ואם התצוגה הרגילה של העט לא הייתה מביאה שום השפעה, אז היינו משתמשים בפרסומת שלה.

אבל בעזרת השיטה האינטגרלית אנחנו לא יכולים למלא את האגו. להיפך, אנחנו מספרים לאנשים על פעולות אנטי אגואיסטיות שאותן הם צריכים לבצע על עצמם. לכן אנחנו לא יכולים לצאת אליהם ישירות ולמכור את זה כמשהו רצוי.

באיזה מקרה התוצרת שלנו הופכת לרצויה? כאשר לאנשים מופיעות בעיות. אנחנו יכולים לבוא אליהם רק כרופאים. כי אם הם מרגישים שרע להם, אז הם בעצמם רצים לרופאים ומבקשים תרופה.

עכשיו הגיע הזמן בהיסטוריה של האבולוציה, שלו ציפינו אלפי שנים: האנושות הגיעה למצב שבו היא החלה להרגיש את הטבע שלה כרע ולא יכולה לעשות עם זה שום דבר. נניח, באדם חיה איזו "חיה" מפחידה, למשל איזו מחלת סרטן או מחלה רדיו-אקטיבית והוא אינו יכול להיפטר ממנה, המחלה אוכלת אותו מבפנים. אותו הדבר קורה עם האגו שלנו.

כאשר אנחנו מתחילים להבין שהאגו אוכל אותנו, לא נותן להתפתח, מאלץ אותנו להתגרש, לא להביא צאצאים לעולם, מחייב את הילדים לעזוב את הוריהם, לצרוך סמים, מביא אותנו למצב נורא, כאשר אנחנו רואים בעליל שהאגו הוא האויב שלנו, הרע שלנו, הטבע ההתחלתי שלנו, שאין לאן לברוח ממנו, אז אנחנו נחפש מוצא.

או שאנחנו נמשיך לאט לאט להרוג את עצמנו על ידי הסמים, בעונג מתוק, בהזיה נרקוטית נסתלק מהחיים. כי האנושות, הממשלות והעם מוכנים לזה. תראו מה שקורה ועוד יקרה עם הפופולאריות של הסמים, במיוחד אם זה יתבצע כמסע המוני של שיטות פרסום נכונות, אז בעזרתו ניתן להשיג כל מה שרוצים.

או שאנחנו נוכל לרסן את הטבע שלנו ולהפוך את הרע לטוב.

עם זה צריך לצאת לאנשים, מפני שהם בעצמם אינם מבינים זאת ולא יכולים למצוא בטבע "מפתח זהב", אמצעי מיוחד ונפלא שמסוגל לשנות את הטבע הרע שלהם שמשמיד אותם, את החברה, את המשפחה, את הסביבה. האמצעי הזה יעזור לנו ליצור כאלה יחסים בינינו, שיהפכו את חיינו לגן עדן, לא במובן שיהיה לנו הכול על פני כדור הארץ (זאת לא הבעיה), אלא בכך שהאנושות באמת תרגיש את עצמה ב"גן עדן".

ב"גן עדן", זה אומר, בדרגה של הכוח העליון, במצב של נצחיות, שלמות, השגה מוחלטת. קשה מאוד להביע את זה במילים, מאחר ובעולם שלנו אין לכך הקְבלה.

מתוך שיעור מס' 3 מכנס בשבדיה, 30.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
העולם הוא תינוק שנמצא על הידיים שלנו
דרך האנשים לנהל דו-שיח עם הבורא
האיחוד הוא המבנה החדש של האנושות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest