דף הבית / המשבר ופתרונו / מערכת עולמית חדשה

מערכת עולמית חדשה

דעה: האנושות חווה כיום שורה של משברים, שבחלקם גורמים למשברים נוספים. המשבר בעולם המערבי פוגע בטכנולוגיה, בכלכלה, במסחר, בפוליטיקה, בדמוקרטיה, בזהות, באקלים, באיכות הסביבה, בתרבות, בערכים, במשפחה, בחינוך, ומוביל לעימותים צבאיים ועוד. משברים אלו מולידים בבני האדם פחד וכעס. מאז המשבר הפיננסי בשנת 2008 הכול השתנה מאוד. האזרחים מאוכזבים, אבד האמון בדמוקרטיה כמודל, מערכות פוליטיות חוו זעזועים, מפלגות מסורתיות נמצאות במשבר.

אם המשמעות של להנהיג היא לחזות את העתיד מראש, אז אנחנו חווים משבר של מערכת ההנהגה העולמית. אנשים דורשים שהשלטון המדיני ייקח על עצמו שוב את תפקיד ההנהגה בחברה, וישים גבול לשליטה הכלכלית והפיננסית בשווקים. האנשים דורשים שה"ברית" בין המדינה לשרותי הביטחון ולמשאבי האינטרנט, תוליד אימפריה של מעקב אחרי משתמשי האינטרנט. מרחב הסייבר הפך לעולמנו, במקום המרחב הפיזי הופיע יקום חדש, מציאות משלימה של העולם המודרני.

תגובתי: מצב זה מוביל אותנו להכרח להתחבר ולהשתלב במערכת החדשה, כלומר להפוך להיות דומים לה, מאוחדים. הטבע מורה לנו שהחברה האנושית חייבת להשתלב בטבע, להפוך להיות מערכת אחת יחידה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest