דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / פוסטים נבחרים / מערכת חברתית גלובלית ועתידית

מערכת חברתית גלובלית ועתידית

laitman_2009-05-28_0076_70.jpg

אנחנו רוצים לבנות מערכת גלובלית, שתהווה קשר חדש לאנושות. המערכת תתחיל להכניס את בני האדם למצב שבו הם יוכלו להבין, שעדיף להם להיות משפיעים, עד שירגישו שכולנו גוף אחד.

במערכת הזו תהיה גם מערכת חינוכית, שתחנך את בני האדם בהדרגה, היא תלמד את כל החוקים והכללים של החברה החדשה. את החוקים האלה אנחנו דולים מתוך השגת הטבע הכללי, שהוא חלק בלתי נפרד מאיתנו.

החוק העיקרי הוא מצוות "ואהבת לרעך כמוך", אהבת הזולת, החוק הזה הוא נקודת המוצא, כל החוקים האחרים הם נגזרות שלו (ראה מאמרו של בעל הסולם "מצווה אחת"). המטרה היא שבמערכת הזאת יתפתחו קשרים, שיהפכו אותנו למדינה רוחנית וירטואלית.

בני האדם יכניסו לקשר הוירטואלי את המרכיב הרוחני. מתוך הבנת היחסים הנכונים החדשים, בני האדם יתחילו ליצור קשרים ביניהם, קשרים שיהיו אופייניים לחיים היומיומיים שלהם. כגון קשרים עסקיים, משפחתיים ועוד.

במערכת הזו, יתפתחו הקשרים הרוחניים בין בני אדם ממקום לא אגואיסטי, שלא כמו במערכות הקשר הקיימות היום, הפועלות על מנת להרחיק את בני האדם זה מזה ויוצרות ביניהם עימותים, משום שכל הקשרים הם על בסיס אגואיסטי.

כאמור, המערכת הזאת שונה לחלוטין בטבעה, במטרתה ובהשפעתה על האדם. בבסיסה של המערכת החברתית הזו, יעמדו התבונה והיכולת של החברים בה ללמד אחרים וללמוד באופן עצמאי כיצד עליהם להוציא לפועל את הקשר בין האנשים, על מנת שיתפתחו באופן הדרגתי ויתקדמו ליחסים יותר ויותר הדוקים, עד לניתוק מוחלט מהצרכים האגואיסטיים.

מתוך שיחה על רשת חברתית, 04.04.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
מערכת הקשר הרוחני
נבנה ממלכה…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest