דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מעבירים את האור לעולם!

מעבירים את האור לעולם!

שאלה: ביום שישי יתקיים כנס חיבור שכותרתו היא, "מעבירים את האור לעולם!". במה הכנס הזה שונה מכל יתר הכנסים?

תשובתי: הכנס הזה "מעשי ביותר". בו אנחנו לומדים בפועל כיצד להעביר את הפצת שיטת החיבור. על ידי זה אנחנו בונים את הכלי הרוחני שלנו. המקובלים כותבים שאין פעולה יעילה יותר להתקדמותנו הרוחנית. אם אנחנו רוצים לגדול, אז חייבים להתרחב.

לכן, תרכין את ראשך ותתחיל להשתתף דווקא בעבודה הזאת. תסביר לכל אדם ואדם, מלב אל לב, יותר ויותר, שההתקדמות של עם ישראל אפשרית רק דרך החיבור, "כאיש אחד בלב אחד", בערבות הדדית, הדדיות עד ל"ואהבת לרעך כמוך". על ידי החיבור בינינו אנחנו נוכל לפתור את כל הבעיות שלנו.

שאלה: מה צריכה להיות הגישה שלי לכנס הזה כדי להפיק ממנו תועלת מרבית?

תשובתי: צריך ללמוד מהאנשים שהם בעלי ניסיון רב ושיודעים ומבינים כיצד לעשות הפצה. אני מאוד שמח שיש כנס כזה, מפני שדווקא עבודה כזאת מקדמת אותנו לקראת גילוי הבורא. אחרת אנחנו לא נזכה לגלות אותו. מי שמשתתף בהכנת הכנס הוא יזכה. ומי שלא משתתף או שנמצא שם בצורה פסיבית, הוא לא ירגיש כלום. גם עכשיו ישנם אנשים שיושבים בשיעור שהם כבר בעלי הרגשה רוחנית מסוימת ויש כאלה שלא מרגישים כלום. הכול תלוי ביגיעה שכל אחד השקיע, במאמץ שלו.

הכנס נערך בו זמנית בארבע ערים שבהמשך תהפוכנה לארבעה מרכזי הפצה. בכל אחד מהם צריכה להיות הנהלה עצמאית משלו, קבוצה אחראית, שהיא ה"מוח" או ה"ראש" שיארגן את ההפצה באותו האזור ויפעל בצורה עצמאית לחלוטין. העיקר שהם יידעו בדיוק מה עליהם לעשות והם יארגנו את הכול בצורה עצמאית כמו מדינה עצמאית.

אנחנו רוצים לגדל אנשים עצמאיים שיפעלו בצורה עצמאית, העיקר שיפעלו נכון. לכן, אנחנו רוצים לעבור ביחד על כל השיטה, לסכם, ללכד וללמד את כולם, כדי שכל אחד יוכל לצאת ולהפיץ בתחום שלו.

הם בעצמם ינהלו את ההפצה באזור שלהם ויהיו קשורים למרכז המקומי כי הם בעלי המקום. לא נראה לי שכל ההפצה צריכה לצאת ממרכז אחד, זה מגביל ומקשה מאוד על העבודה.

שאלה: עם מה כל חבר צריך לצאת אחרי הכנס הזה?

תשובתי: על כל אחד לדעת כיצד יוצאים לקהל, כיצד להסביר מדוע עם ישראל חייב להתחבר ל"איש אחד בלב אחד", מדוע אנחנו נמצאים עכשיו במצב כה מיוחד וכל האנושות נמצאת במשבר. עליו לקבל הסבר פשוט, קצר וברור. הוא צריך להבין כיצד עדיף לדבר עם האדם שעומד מולו. אנחנו חייבים לתת לכל אחד כלים מעשיים לעבודה.

מתוך שיעור על פי "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 26.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
המונה מתקתק
ללמוד וללמד אחרים
ההפצה היא הערובה שלנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest