דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מלון שבו אנחנו צריכים לשהות

מלון שבו אנחנו צריכים לשהות

שאלה: אני בעל מלון קטן בקוויבק. האם לפי דעתך יהיו לי לקוחות לאחר תקופת הקורונה כאשר הכול ישוב לקדמותו?

תשובתי: בהחלט אפשרי, מפני שקוויבק זה מקום טוב לנופש, להתעמקות עצמית עבור זוגות צעירים ומבוגרים. אנשים נוסעים לשם כדי לרכוש התרשמויות מיוחדות זה מזה או מהטבע הסובב.

הערה: אבל היום עסק התיירות, הוא ענף קשה להמשך ההתפתחות.

תגובתי: ב – 20-30 השנים האחרונות התיירות התפתחה עד לרמה שהיא הפכה לענף תעשייתי. אני יודע, מפני שבעצמי טסתי ונסעתי הרבה מאוד במדינות שונות כדי להיפגש עם התלמידים שלי ולא מפני שהטיסות עניינו אותי. למרות שאני אוהב גם לגלות ערים חדשות, עולם חדש.

אני לא חושב, שהענף הזה יתאושש מהר, מפני שלאנשים יהיו צרכים הכרחיים רציניים יותר. בכל זאת התיירות, כולל גם התיירות הספורטיבית, הן יותר מותרות מבחינת אורח החיים הגשמי שלנו. ודאי שאני מאחל לכל הענפים התאוששות מהירה, אבל אני חושב שאנשים יתחילו לגלות שהם צריכים למלא את עצמם בהתרשמויות אחרות. אנחנו נבראנו, כדי לעסוק בקשר בינינו, קשר עמוק כדי לגלות את הכוח הפנימי של הטבע, את מקור החיים.

כאשר אנחנו מתחברים ביחסים טובים ומשתוקקים זה לזה בצורה טובה, אנחנו מגלים בינינו את הכוח הכללי שמתייחס גם אליך וגם אליי. זה הכוח הכללי שמחלק אותנו חיצונית ל"שלך" ו"שלי", בתוכנו הוא כוח יחיד ונקרא הבורא שלנו, מפני שהוא מוליד אותנו. בכך שאנו מגלים אותו בינינו, אנחנו מתחילים לגלות שאנחנו נמצאים בתוכו בדרגה רוחנית גבוהה יותר. במְדרגה הרוחנית הגבוהה ביותר ועד לעולם שלנו הכול מתרחש לפי תגובת שרשרת אין סופית: חלוקה, חלוקה ופילוג. ואם נפעל להיפך, נתחבר יותר ויותר, בסופו של דבר נשיג כוח עליון אחד ויחיד, שהוליד ומנהל אותנו ואז ניכנס למצב של נצחיות ושלמות.

את המצב הזה עלינו להשיג ולהתמקם בתוכו וזה יהיה אותו מלון, אותו בית אמיתי, נצחי ומושלם שבו עלינו לשרות.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 12.04.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest