דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מי יעזור לנו להתעלות מעל לאגו?

מי יעזור לנו להתעלות מעל לאגו?

מתוך הכנס בנובוסיבירסק, שיעור מס' 6

שאלה: תוך כדי התהליך של העבודה הרוחנית אני מגיע למצב, שלא יכול להתעלות מעל לאגו שלי, וזה הופך אצלי להתרגשות, לזעם. האם בכוחו של האדם להתעלות מעל לאגו, או שהוא יכול רק לבקש?

תשובתי: האדם אף פעם לא יוכל בעצמו להתעלות מעל לאגו שלו, הוא יכול רק לבקש על זה מהבורא.

אתה יכול להילחם עם כל מיני ההרגלים הגשמיים, נניח, להפסיק לעשן, לעסוק בדיאטה רפואית וכדומה, בכך שמחליף אגו אחד באחד אחר, שיותר מועיל לך.

אבל אין בכוחך להתעלות מעליו, כי באגו עצמו אין לכך האמצעים. לשֵם כך, צריך לבוא האור העליון, תכונה ההפוכה לאגו, תכונת ההשפעה, שתבצע את הפעולה הזאת.

בעלותך למדרגה חדשה, אתה תתאזן, תגדיר את עצמך, תראה, תגלה, מה נעשה במדרגה הזאת על ידי הכוח החדש, ואחר כך שוב תיפול, אבל כבר יותר למטה, לחלל יותר חשוך, לבלבול נוראי, גם בהרגשות וגם בהכרה.

לפעמים אתה תרגיש את עצמך כשיכור, לפעמים כאבוד, חסר כוח רצון ולגמרי חסר אונים, ולפעמים הכול ביחד. יהיה נדמה לך, שהצרות נערמות מעליך מכל הצדדים, שהחיים חשוכים ומלפנים אין שום התבהרות.

אבל כל זה קורה כדי שאתה תארגן חיבור נכון עם הקבוצה, סביבה נכונה שתתמוך בך, ובכל רגע תאמר לומר לך שאתה צריך לפנות לבורא.

אתה צריך לראות את זה לפי החברים שלך שחייבים להראות לך את זה. אם על מישהו מהם לא רואים שהוא פונה לבורא, משתוקק לעליון, שעבורו הדבר העיקרי, זו חשיבות המטרה, אתה צריך להורות לו על זה, כי אנחנו צריכים להידבק מהקבוצה בהשתוקקות שלה. אתה צריך לשחק מול החברים, בכך שמראה שיש לך השתוקקות אמיתית קדימה. בתוכך אתה אולי "מת", זה לא משנה, אבל מבחוץ אתה צריך לשחק למען הצלת החברים. אם תעשה כך, אז לא תהיינה לך ירידות.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס בנובוסיבירסק, 09.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
איך לחייב את הבורא לעזור לנו? 
יחד לבקש את הבורא
תהיה ערמומי יותר מהאגואיזם שלך!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest