דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מי אמר שצריך להתאחד?

מי אמר שצריך להתאחד?

שאלה: למה הכול מסודר כך שהמסר על האיחוד צריך לבוא לעולם מארגון כל כך לא מובן, ועוד מישראל?

תשובתי: המסר הזה מגיע מאנשים שהרצון הפנימי שלהם הביא אותם לנחיצות לדעת בשביל מה הם חיים. בזכות ההשתוקקות הזאת הם מגלים את תוכנית הבריאה, את תכלית הבריאה, ומממשים אותה. והם אלה שנקראים "ישראל", כלומר, אלה שמשתוקקים ישר לבורא. השם הזה הוא כבר בן חמשת אלפים שנה, והוא הופיע עוד לפני שנוצר עם ישראל.

והיום האנשים האלה מפיצים בעולם את המסר על האיחוד. כך הכול התגלגל. העולם עוד יצטרך להבין שהאנטישמיות שלו נובעת דווקא מפני שבתוך האומה הזאת נמצא הכוח המחבר בין כולם. האנשים אינם רוצים להתחבר ובגלל זה הם שונאים את עם ישראל ואת מדינת ישראל. זאת מהותה הפנימית של השנאה שלהם. זה עוד יתגלה.

לנו עצמנו עדיין קשה לקבל ולעכל את דבריהם של המקובלים, ולאחר שאנחנו שומעים אותם, אנחנו שוב ושוב שוכחים אותם. אנחנו צריכים לקחת את כל זה בחשבון כשאנחנו יוצאים להפצה.

ההפצה שלנו צריכה להיעשות בצורה עדינה, מתוקה, מובנת לאדם שאליו אנחנו פונים. אנחנו לא צריכים להציב בפניו שאלות שעליהן גם אנחנו בעצמנו איננו יכולים לענות.

"העולם צריך להיות מחובר. לא אנחנו אמרנו את זה. המומחים והמדענים של היום כבר מגלים את זה…". אנחנו כמו משרד הפרסום של אותם המדענים, אנחנו רק מביאים את דבריהם לידיעת הקהל הרחב.

העיקר שהקהל יתחיל להשתנות, ולאחר מכן הם בכל מקרה ימצאו את הדרך אלינו, ברגע שהם יצטרכו את זה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם", 12.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הקבוצה, העם, העולם
נשׂאֵי התיקון
העולם ממתין לגזר הדין שלך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest