דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / מילים משנות תודעה

מילים משנות תודעה

שאלה: אנחנו נוכחים לדעת היום שלמילים יש הרבה יותר כוח מאשר לצבא ולממשלות. די במילים כדי לשנות לנו את תפיסת המציאות שלנו. מה יש במילים שהן כל כך משפיעות עלינו?

תשובתי: מילים הן מסר מלב ללב. אני לא יכול לחבר את הלב שלי ללב שלך, אני לא יכול להצמיד אותם כך שמידע מהלב שלי יעבור ללב שלך, אבל אני יכול להעביר לך מסר באמצעי חיצוני, דרך המילים. המילים יוצאות מהלב שלי, מתלבשות באמצעות צלילים, כתיבה, או באמצעות מכשירים ומגיעות אליך דרך חוש הראייה, או השמיעה, עד שהמוח קולט ומקבל אותן. אנחנו לא יכולים להתקשר אחד לשני כמו בין מחשבים, אנחנו יכולים לעשות זאת רק בתנאי שנתקשר למעלה מהרגש שלנו ברגש המשותף, ואת הרגש המשותף הזה עלינו לבנות. לכן כתוב "אתם עשיתם אותי". אנחנו בונים מבנה, כמו של מחשב, ואז מגיעים להתקשרות נכונה שנקראת "אדם". המכשיר שאנחנו יוצרים במאמצים שלנו, ייקרא "אדם".

שאלה: אתה מתכוון לכך שהמילים מקשרות ומחברות אותנו אחד לשני?

תשובתי: כן. המילים הן קוד שבעזרתן אנחנו מתקשרים בינינו, בינתיים בצורה חיצונית, אבל בסופו של דבר כל מילה ומילה תהיה כפקודה. אם נבין את מהות המילים, אז נדע מה לעשות. אנחנו עדיין לא מבינים, לכן עלינו ללמוד את זה.

שאלה: האם הרוחניות מבוססת על מילים?

תשובתי: אלה לא ממש מילים, זה קוד, קוד התחברות. בהתחברות הזו יש לנו רצון, צמצום, מסך ואור חוזר, בכל צורות ההתקשרות בין הרצונות. על ידי זה שכל אחד רוצה למלא את השני.

שאלה: מה פועל יותר על האדם, המילה הכתובה או המילה המדוברת?

תשובתי: לא משנה, העיקר הוא לתרגם את המילים לפנימיות שלו, לרצון, וכל הפעולות הן רצון.

 

מתוך ישיבת כתבים, 10.2.2022

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest