דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / מה שעם ישראל יזמין, זה מה שיהיה

מה שעם ישראל יזמין, זה מה שיהיה

הערה: פעם הדבר המפחיד ביותר מבחינתנו, הייתה הפגזה של "קטיושות" מהצפון. אחר כך הייתה מלחמת לבנון השנייה וכולם הבינו, שהפגזה זה כבר לא הדבר המפחיד ביותר. עכשיו מגיע דאע"ש, הסכסוכים והעימותים הם יותר ויותר אכזריים! ויש כאן עוד את רוסיה וסוריה

תשובתי: בעולם קיימות הרבה מאוד דעות. אני מדבר מנקודת מבטה של חכמת הקבלה, לכן בשבילי לא קיימים פוטין, אובמה ושאר המנהיגים הפוליטיים. נֵאֵמר מאוד פשוט, שלבבותיהם של כל המנהיגים האלה נמצאים בידי הבורא: "לב שרים ומלכים ביד ה'", הם תלויים במערכת הכוחות שמנהלת את העולם. אבל אנחנו הם אלו שקובעים את מערכת הכוחות הזאת, עם ישראל.

שאלה: כלומר, הם עבורך כוח?

תשובתי: הם עבורי המבצעים של מה שאנחנו נזמין. כל העולם מבצע את מה שמזמין עם ישראל. אם אנחנו מתאחדים, אז אנחנו מזמינים "ריקוד" טוב, ואם לא, אז למרבה הצער, "ריקוד" רע. אבל בכל מקרה, בשני המקרים הבחירה החופשית קיימת רק אצלנו. אני מדבר על זה שנה אחר שנה. צריך להיכנס למערכת ההנהגה ולראות שכך כל זה מתרחש. זה מה שמסבירה לנו חכמת הקבלה.

הערה: אבל לעם ישראל יש את ממשלת ישראל.

תשובתי: גם הממשלה שלנו לא מסוגלת לשנות שום דבר, רק איחוד ואחדות גדולים יותר, כי רק דרכנו אנחנו יכולים להעביר לעולם הזה את הכוח הטוב. העניין הוא, שכל בני האדם מקושרים ביניהם רק על ידי כוח אגואיסטי אחד: כל אדם בכל רגע של קיומו חושב רק על תועלת עצמית. ואילו דרגות הטבע של דומם, צומח וחי מסודרים בתוכם משילוב של שני כוחות, חיובי ושלילי: פלוס ומינוס, חום וקור, יום ולילה. כשאנחנו תחת השפעתו של הכוח השלילי בלבד, אנחנו כל הזמן נכנסים לסכסוכים, עימותים והתנגשויות זה עם זה. אבל כך אי אפשר לחיות, אנחנו זקוקים לכוח השני, החיובי, והוא לא נמצא אצלנו.

כדי להחדיר אותו לעולם שלנו, לאזן על ידו את הכוח השלילי ובאופן כזה לאזן את עצמנו, צריך את חכמת הקבלה. היא מסבירה, כיצד לעשות את זה. מערכת האיזון הזאת הייתה קיימת בעם ישראל לפני 2,000 שנה, ואחר כך אנחנו נפלנו ממנה לתוך האגו, והפכנו להיות כמו כולם. עכשיו אנחנו צריכים להחיות אותה שוב, ולזה דוחפת אותנו ההתפתחות של כל האנושות. העולם ישנא אותנו עד שלא נגלה את הכוח החיובי, גם לעצמנו וגם בשבילו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "עימות – כיצד הכול בעצם פועל", 28.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest