דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה צופן לנו העתיד?

מה צופן לנו העתיד?

כנס חרקוב. שיעור מס' 4.

שאלה: 1% של אנשים מתוקנים יוציא אל הבורא 99% של האנושות, כלומר יתרחש אפקט של קפיצה קוונטית. אם בכנס הזה תיוולד אותה הקפיצה, אז האם יתרחש הנס של הפריצה דרך ה"מחסום" ויחזור אותו היחס באחוזים של 1 ל – 99?

תשובתי: איני יכול לומר. מה שלא התרחש, אף פעם לא יכול להיות קביל כעובדה. אבל ההנחות שלך נכונות. ואיך זה באמת יהיה, לא ידוע.

האנושות אף פעם עוד לא הייתה במצב כזה. כלומר, אני יודע איך עובר את הדרך הזאת מקובל רגיל, כמוני. אני יכול להסתמך, לפחות, על כמה מדרגות קדימה, מה שאתם תצטרכו לעשות. אבל אני חושב, שאפילו אם במקומי היה מקובל גדול, כמו בעל הסולם או האר"י או רבי שמעון, הם עדיין היו כותבים באופן זהיר של "יהיה" או "לא יהיה", מפני שקיימת בחירה חופשית, קיימים מאמצים של האדם, אי אפשר לנבא שום דבר מראש.

אתה יכול ללכת למגדת עתידות או למדיום, והם יספרו לך את כל מה שיקרה איתך בעוד שנה, שנתיים, שלוש. ולקבוצה קבלית הם לא יכולים לחזות שום דבר. מפני שאדם רגיל חי בהתפתחות הבהמית שלו, והכול ברור איתו מראש, ולכן הכול פשוט מאוד, מה שאתה רואה היום אתה יכול לראות גם בעוד 10-15 שנים. אין שום בעיות, רק צריך להרגיש קצת יותר בחדות את החיים. כל אחד יכול ללמוד את זה, זו למעשה פסיכולוגיה גשמית בהמית שלנו.

ואילו לספר על עתידה של קבוצה קבלית אף אחד אינו יכול! יש כאן גורם של בחירה חופשית, וזה הדבר העיקרי. אם הוא לא היה, אז לא הייתה כל משמעות לקיום שלנו. אנחנו פשוט היינו חומר, וזה הכול. אז בשביל מה לבורא לברוא את כל זה?

לכן איני יכול לומר שום דבר על העתיד. לחלוטין שום דבר! האם זה כל כך רע? בשביל מה לדעת? נדמה לי שלהיפך, כשאתה לא יודע את העתיד, אז אתה חופשי.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס חרקוב, 18.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האם יש לנו 228 שנים למחשבה?
על סף גילויים מפתיעים
מה שלא יודעת אף מגדת עתידות

One comment

  1. לפום צערא אגרא.אין סומכים על הנס.יגעתה מצאתה תאמין, והשאר תירוצים.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest