דף הבית / יחסים / מה מקובל יודע?

מה מקובל יודע?

שאלה: בני אדם רבים בעולם, שאפילו שלא מכירים את חכמת הקבלה, מאמינים בכוח עליון, באלוהים. על מה לפי דעתך הם מתפללים? במה שונה תפילתם מהתפילה שלך כמקובל?

תשובתי: בהיותם בדרגה גשמית, הם פשוט מאמינים באיזשהו כוח עליון, שׂכל עליון, ייעוד עליון, תוכניות, מטרות וכולי. הם מאמינים במה שיהיה איתם לאחר שהם יעזבו את המעטפת הגופנית. הם מאמינים, ואילו מקובל יודע, הוא מרגיש את זה. עבורו זו הדרגה הבאה של הקיום שבתוכה הוא כבר נמצא.

שאלה: מה אתה יודע שאנחנו לא יודעים?

תשובתי: אני מרגיש את הקיום מחוץ לגוף, מפני שלמעשה הגופים שלנו לא קיימים. עליך רק לנטרל את האגואיזם שלך, ואז תפסיק להרגיש את כּבֵדוּת הגוף הזה שמושך ומנהל אותך, ותתחיל להרגיש כיצד הנשמה שלך מנהלת ומוליכה אותך.

שאלה: כיצד אתה מתפלל עבור אלה שנדבקו בנגיף הקורונה או שחולים במחלות אחרות?

תשובתי: אני לא מתפלל עבורם. אני פשוט משתדל לספר לכל האנשים על מה שהם צריכים להיות, טובים הדדית, תלויים הדדית אחד בשני, להרגיש שאנחנו מקושרים על ידי הטבע העליון, כדי שלא נפר את חוקי הטבע של תקשורת נכונה, ובאופן כזה נבוא למצב של כל טוב, של הדדיות, של אהבה. שכל החטאים, הטענות ההתחלתיות שיש לנו אחד כלפי השני, הכעס, הכול יהיה מכוסה באהבה.

זו התפילה. אני מבקש מהבורא שייתן לי כוחות לכסות את כל היחסים השליליים כלפי אנשים, כלפי העולם, ביחסים חיוביים. לא לסלק, אלא דווקא לכסות, "על כל הפשעים תכסה אהבה".

שאלה: מה היית מאחל לעצמך בתקופה הלא פשוטה הזאת?

תשובתי: הייתי מאחל לעצמי את מה שאני מאחל תמיד: שיהיו לי כמה שיותר כוחות כדי לעשות טוב לעולם, באותה מידה, באותה צורה שבה הבורא מוביל אותי.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "ווירוס הקורונה משנה את המציאות", 26.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest