דף הבית / אקטואליה / האיחוד האירופי "חורק"

האיחוד האירופי "חורק"

שאלה: האיחוד האירופי שוב ״חורק״ בעקבות משאל העם באיטליה שעלול, כפי שמזהירים המומחים, להכניס להלם את כל הגוש, האם באמת האיחוד האירופי עלול להתפרק כפי שחוזים כמה מהמומחים?

תשובתי: האיחוד האירופי התפרק כבר מזמן, פשוט מבחינה פורמלית הם אינם יכולים להרשות לעצמם להודות בזה בפני כל העולם. בכל מקרה, פנימית הוא לא מתפקד לחלוטין, לא נותר דבר מהאיחוד! ראשי האיחוד מנסים לעשות משהו, אבל החינוך המלאכותי נעשה בשיטות כוחניות כדי לא לתת לארגון להתפרק ולא להפיל את אירופה ל"מצולות" ולהכניסה לכל מיני בעיות הרסניות.                                                                                                                                           בניגוד לשכל הישר האירופאים הכניסו את עצמם לבעיה גדולה של פליטים שיתחילו עכשיו ״לקרוע את אירופה לגזרים״ כמו חיות טרף שטורפות את טרפם, לכן לא צפוי לאירופה עתיד טוב. בסופו של דבר התיירות לאירופה תיפסק וזה מקור ההכנסה ובסיס הייצור הגדול ביותר שבו עובדים רוב תושביה. תעשיית התיירות דועכת בהדרגה, זה מורגש במיוחד בצרפת, במהלך השנה האחרונה נמדדה "צניחה" של 12% בענף התיירות, זהו נתון משמעותי. אנשים מפסיקים לנסוע למדינות האלה, עוד כמה פעולות טרור והתיירות תפסק לחלוטין, כמו מה שקרה לתורכיה ולמצרים. ואם ״ייפול״ עוד מטוס או יקרה משהו אחר…היום זה אולי לא מהווה בעיה, אולם האירופאים עדיין לא מוכנים פסיכולוגית לפקח ולשמור על ביטחונם.

הערה: נראה שהגרמנים מתחילים לנקוט באמצעים די נוקשים.

התייחסותי: שום דבר לא יעזור, צריך לחנך מחדש את האוכלוסייה, לכן אינני צופה עתיד טוב לאירופה. איטליה הודיעה שכפי הנראה תלך על "brexit", זהו מהלך בהחלט טבעי ואחריה יעשו זאת גם יתר המדינות וזה אולי יעורר קצת את האירופאים. הם יבינו שהאיחוד הכרחי, זה הכיוון אליו "דוחף" אותנו הטבע. הם יבינו שכל עמי אירופה כולל המהגרים, חייבים להגיע לאיחוד. אך לפי איזו נוסחה יגיעו לאיחוד? אף אחד לא יודע. הנוסחה היא אחת והיא מתוארת בחכמת הקבלה: על פני כל הבעיות יש להתגבר באמצעות קשר בינינו. אפשר לעשות זאת רק לפי השיטה לחיבור המתוארת בספרי הקבלה העתיקים, מאז טבע האדם לא השתנה הרבה, הגענו למצב הנוכחי כדי להתחיל להשתמש בשיטת החיבור.

הערה: למרות שהאמת הזאת הייתה ידועה לכולם, "ואהבת לרעך כמוך".

התייחסותי: כן, אבל עד היום לא היינו זקוקים לה ואילו עכשיו אנו זקוקים. אני מקווה שהאירופאים וכולנו נבין זאת ונרצה בכל דרך ליישם את השיטה הזאת ואנחנו נעזור לעשות זאת.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.8.16

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest