מה זאת הפצה אמיתית

laitman_2010-03-12_9584-70.jpg

במידה שאנחנו נתחיל להתאחד ולהשתתף בפעולות משותפות (כנסים, כנסי "כולנו יחד", מגעים הדדיים במערכת ה"סימולאטור"), יתחילו להתגלגל ולעבור עלינו גלים כלליים של האור העליון, שבהדרגה מצמידים אותנו אל חופי העולם העליון.

אנחנו נגלה שהרבה אנשים יחד מתנדנדים על גל אחד, ובכך מבצעים פעולה רוחנית משותפת! ומאחר והכוח העליון פעול באופן סינכרוני על כמות גדולה של בני אדם שונים, עוצמתו של הרצון הרוחני הזה ושל האור העליון הנמצא מולו המתגלים באיחוד הזה, מתחילים להשפיע על כל האנושות וההשפעה הזאת נקראת הפצת חכמת הקבלה!

אנשים יתחילו להרגיש באופן תת-מודע את התופעה הזאת, הודות לכך שכולנו מחוברים בנשמה אחת. אפילו אלו אשר לא ראו ולא שמעו, יתחילו בהכרח להתנדנד על אותו הגל ולהרגיש את הנוכחות של התנועה הרוחנית בעולם. העולם יהפוך להיות יותר רגיש להשפעת האור.

כך אנחנו מנדנדים את כל העולם על ידי הגלים שאנחנו יוצרים יחד, מעלים את כל העולם ומורידים, מעלים ניצוצות השפעה ומורידים את הלכלוך האגואיסטי, כך יותר ויותר ניצוצות השפעה מוצאים את עצמם למעלה, ואנשים מתחילים לשאול על משמעות חייהם. כך אנחנו מזרזים את תהליך התיקון.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 19.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
בניית הנשמה הכללית
המשיכה המאגית של הרוחניות
כל העולם תלוי בנו

3 comments

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין מאד…

  2. האם המצוות הגשמיות קשורות להתפתחות הרוחנית שלי? אם לא אז האם עליי להפסיק לקיימן?
    בבקשה תחזיר לי תשובה מהר זה דחוף..

  3. איזה מרגש, בעצם בעשיית הפעולה הזו אנחנו עולים שלב נוסף בהבאת האור לעולם, בעצם משתכללים יותר.
    תודה רבה לבני ברוך אשר מאפשרים זאת והלוואי והתקדמות האור תהיה יותר ויותר אפקטיבית ושהיסורים יותר ויותר יתאדו עד אשר ייעלמו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest