דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / מה העולם מצפה מישראל? 

מה העולם מצפה מישראל? 

אם נסתכל יותר פנימה על הטענות של אומות העולם כלפי ישראל, ניתן להבחין שנובעת מהן מעין קריאה, צעקה של ייאוש, לכך שאנחנו היהודים נבצע סוף כל סוף את המשימה, את השליחות שלנו. הנרי פורד, היטלר וכל שאר האנטישמים הגדולים הבינו והרגישו שהם לא יכולים לעשות שום דבר. הם כתבו "יש בכם כוח עצום, שנועד לכם ואנחנו לא יכולים לעשות שום דבר, אנחנו מחכים".

למרות שהיה להם תפקיד עלוב ונתעב בהיסטוריה של האנושות, בכל זאת התפקיד שלהם הוא בעל תכלית נעלה, נשק ביד הבורא, שלא נשארה לו ברירה, אלא באופן כזה להאיץ את העם האהוב שלו למימוש הנכון, לנער אותו, כדי שיעשה עוד צעד. ללא המכות האלה לא נזוז מהמקום. או שנשתדל ללכת קדימה מרצוננו, או שכוחות הטבע יאיצו בנו בנוקשות.

שאלה: אז למה אנחנו לא שומעים את זה? למה אנחנו לא מרגישים, אלא סבורים שאחרים שונאים אותנו מפני שמקנאים שאנחנו כאלה כישרוניים?

תשובתי: מפני שאנחנו מנסים להצדיק הכול מנקודת מבטה של הדרגה הגשמית. בראש ובראשונה איננו לוקחים בחשבון את ייחודיות הכוח העליון, את הייחודיות של ההנהגה, שאין עוד מלבדו. אנחנו משייכים הכול לכוחות רבים, או במילים אחרות, מתפללים לאלילים.

היסוד של הדת שלנו הוא יחודו של הבורא, עיקרון של "אין עוד מלבדו". כל מה שמתרחש בעולם, נובע ממנו, אלא שאנשים לא יכולים לקבל את זה, מפני שהאגו אינו מאפשר להם. אני מקווה, שאנחנו בכל זאת נחכים, כי זה רק עלינו, אסור לחכות לשום דבר מאומות העולם. אנחנו המקובלים עושים עבודה גדולה מאוד עכשיו ואני מקווה שנסיר את האבן הזאת מעל פי הבאר, שממנה ינבעו מים חיים.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "סודות הספר הנצחי", 19.8.2015

One comment

  1. שרף יהודה

    ב"ה לד"ר לייטמן מיכאל מלוא ברכת האל. באחת ההרצאות של כבודו שמעתי " כוחות חיצוניים משתקים רגלי בני אדם " ? אכן נכון אמת ויציב אני כבר שלש שנים שנפלתי בידי אלה ונמצא בצרות רבות אולם האם ידוע לכבודו מהותם וגודל אכזריותם , אני רואה אותם במיני צורות בכל מיני פעולות מנע אשר גורמים לבן אדם מכשילים אותו לעשות דברים מנפחים רגלי בני אדם בצורה זוועתית ניתן לגרש אותם באופן זמני אולם לעולם הם לא עוזבים את עמדתם כחיילים זריזים חוזרים וכובשים כל נקודה מודה לכבודו אם ירצה ליעץ לי עצה איך להיפטר מהם בברכה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest