דף הבית / מה גורם לירידה במוטיבציה?

מה גורם לירידה במוטיבציה?

שאלה: מה גורם לירידה במוטיבציה?

תשובתי: זה הטבע שלנו, כמו שאת מתחילה לאכול משהו טעים מאוד ונהנית מהאוכל, אחרי זמן מה את כבר לא ממהרת כל כך עם המנה, את אולי מפסיקה לאכול באמצע או אוכלת עוד קצת, אבל בסופו של דבר את עוזבת את האוכל, כי כמה תיאבון יש לך, כמה רעב, כמה את יכולה לאכול?

הערה: כולנו היינו רוצים להגיע לעבודה בהתלהבות מאוד גדולה, לבוא עם חשק גדול זה עושה את היום אחרת, זו הרגשה טובה לבוא כך לעבודה.

תגובתי: רק בתנאי שאת מייצרת את העבודה בעצמך, שאת נכללת בתהליך, שאת מביאה לידי ביטוי בתהליך את הרצון שלך, את הויז'ואל שלך לעתיד, אבל אם את עובדת בשגרה יומיומית אז ודאי שאין שום דבר שיכול להחזיק אותך בהתלהבות.

שאלה: מה צריך לקרות כדי שאשאר נלהבת מהעבודה שלי לאורך זמן, ארגיש שיש לי כל הזמן עניין, שיש לי רצון באמת להתפתח בעבודה שלי?

תשובתי: ישנם כל מיני סוגים של עובדים, יש כאלה שעובדים בגלל המשכורת, יש כאלה שעובדים בגלל שמעניין להם, יש כאלה שעובדים בגלל שאם הם לא יעבדו טוב אז יזרקו אותם מהעבודה וקשה למצוא מקום עבודה מתאים וכן הלאה. זאת אומרת, את לא יכולה לתת לכל העובדים את אותה הראייה של העתיד, אותו גירוי מעורר לכולם. לכן אני אומר שצריכים להיות כמה אנשים בחברה שדואגים לעורר, להדליק את העובדים לעבודה מתוך רצון, חשק, שתהיה בהם אש בוערת, שירגישו שזה שלהם.

מתוך התוכנית "חיים חדשים" מס' 1290, 13.12.2020

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest