דף הבית / משבר עולמי / מהותה של ההיסטוריה המודרנית – התרחבותה של ארה"ב

מהותה של ההיסטוריה המודרנית – התרחבותה של ארה"ב

מתוך מאמר דעה: "הכוחות העיקריים שפועלים בעולם המודרני, הם מונופולים גלובליים והממשל האמריקאי. מונופולים גלובליים בארה"ב, שואפים להרחיב את השווקים שלהם, להטיל את מרותם על המתחרים, לעבור מכלכלת כסף לכלכלת טכנולוגיות, ובכך לצמצם עלויות.

על ידי שלילת גישת סין לשוק, ארה"ב מחסלת את הכלכלה הנוכחית של סין, משליכה אותה לתוהו ובוהו, ובכך נפטרת ממתחרה אסטרטגי. כיבוש השוק האירופאי ממומש על ידי יצירת אזור של סחר חופשי עם האיחוד האירופאי, עסקים אירופאיים שנכנסים לבעיה בגלל הבירוקרטיה והעליות החברתיות, לא יעמדו בתחרותיות עם האמריקאים. מה שיביא בסופו של דבר לכך, שמעמד הביניים עם הביקוש והפעילות הפוליטית שלו, יהפוך למעמד שאין בו צורך. האסטרטגיה הזאת לא תיתן להתגבר על המשבר הגלובלי, אלא תאתחל מחדש את החברות המודרניות כך שהמשבר יפסיק לאיים על השלטון המונופולי. רוסיה אינה קיימת באסטרטגיה הזאת, ארה"ב דחפה את רוסיה לברית עם סין, וכך היא מתכוונת לחסל את שתי המדינות האלה. האסטרטגיה הנוכחית מאחדת את כל הקטגוריות של העסק הגלובלי ושל האליטה האמריקאית (הרוקפלרים, הקלינטונים, הבושים), הם יישמו את האסטרטגיה הזאת בצורה מגוונת ויוזמתית, וייצרו את ההיסטוריה העולמית של השנים הקרובות. לעומתן, מתנגדות להן האליטות האירופאיות הישנות (הרוטשילדים)".

אבל אף אחד אינו לוקח בחשבון את תוכנית הטבע ואת מטרתו. וחבל! כי שום תוכנית לא תמומש, חוץ מלפרק זמן היסטורי קצר, ואחר כך יוזמי התוכניות הללו, יוכו חזרה כבומרנג.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest