דף הבית / משבר עולמי / מהומות בקלן, חזרות לקראת אירועים גלובליים

מהומות בקלן, חזרות לקראת אירועים גלובליים

ידיעה חדשותית: "המהומות בקלן הן חזרה גנרלית לקראת האירועים הגלובליים הצפויים לבוא. המהגרים בדקו את החוזק והיציבות של השלטון, והבינו שהוא לא יכול להגן על זכויות האזרחים שלו, או שמסיבות כלשהן הוא לא רוצה לעשות זאת. בשלב הבא יהיה מרד מאורגן בעקבות תקרית אלימה כלשהי או רצח של אחד המהגרים. קהילות המהגרים שמאורגנות היטב יצאו לרחובות, ובידיהם לא יהיו רק אביזרים למיניהם, אלא גם נשק.

כמות גדולה של מהגרים הבינו שיש בידיהם כוח שיכול להכתיב כללי התנהגות לתושבים המקומיים, אזרחי המדינה. ככל שהמהגרים מודעים יותר לחסינותם, כך הם מקבלים יותר תעוזה. המהגרים שמעבירים את משפחותיהם לגרמניה המשגשגת, ידרשו מהממשלה לספק את ההטבות והתשלומים שמגיעים להם. השלטון יאלץ לעשות זאת כדי שהמרד לא יהפוך לגורם של סחיטה, והבעיה תהפוך לבלתי הפיכה.

בשלב הראשון יווצרו מובלעות עם שלטון עצמי המנוהלות באופן עצמאי, שם המהגרים יחיו לפי החוקים של אותן המדינות שמהן הם הגיעו. השלטון הפדרלי יספק להם סיוע כספי ושירותים נוספים, אבל יהיה משולל מהאפשרות להתערב בחייהם. תפיסת שטחים אלו תאפשר למהגרים ליצור בסיסי תמיכה משלהם. לאחר מכן המהגרים ידרשו מהשלטונות להעניק להם חלק מהסמכויות. קהילת המהגרים המוסלמים תהפוך ליחידה מאורגנת בעלת שאיפות סוציאליות, פוליטיות ואפילו צבאיות. גירוש של מישהו מהמהגרים יעורר התקוממות, שתתפשט לכל מחנות הפליטים, והמשטרה והצבא לא יצליחו להתמודד עם זה. כבר בבחירות הקרובות את מרבית הקולות תשתדל לקבל מפלגה הקשורה לאיסלאם. הספר "מסגד הנוטרדאם" (העוסק באיסלאמיזציה של צרפת) יהפוך למציאות עבור כולם, כולל רוסיה. קיצוניות יכולה להתקיים רק בתנאי שהיא מוסיפה ומתרחבת."

אני סבור שהכול יהיה תלוי בישראל, בקשר הטוב שלנו. ככל שנהיה קרובים יותר זה לזה, במטרה להידמות ולהשתוות עם הכוח הטוב הכללי, הבורא, כך אנחנו מהר יותר ובצורה מוצלחת יותר ננטרל את הכוחות הרעים ונהפוך אותם לטובים. אירופה תלויה רק בנו, וככל שיהיה להם רע יותר, כך באופן אינסטינקטיבי הם ישנאו אותנו יותר. לכן בואו נעשה את זה למען עצמנו, ועוד יותר טוב אם נעשה את זה למען כל העולם, לפי העיקרון "מאהבת הבריות לאהבת הבורא".

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest