דף הבית / המשבר ופתרונו / מהגרים- מלאכים של אנטישמיות 

מהגרים- מלאכים של אנטישמיות 

שאלה: גברת אנגלה מרקל, קנצלר גרמניה, אמרה שהאנטישמיות היא תופעה הרבה יותר נפוצה ממה שהיא חשבה ודווקא בשל כך צריך להתנגד לה. היא סבורה שהמהגרים הביאו את דעותיהם האנטישמיות לגרמניה מפני שהם לא אוהבים את ישראל והיהודים. האם זו בעיית האנטישמיות?

תשובתי: זו לא הבעיה. אוכלוסיית העולם אינה מרוצה מהחיים והיא לוחצת על היהודים המהווים בסך הכול 0.1% מכלל האנושות. היא רואה בהם את האשמים בכל, אבל זה חוק טבע וכתוב על כך בספרי הקבלה, לכן אין לזה קשר לגברת מרקל. מלאכים הם כוחות טבע ואחד מהכוחות נקרא אנטישמיות. הכוח הזה הוא גדול, מאסיבי, רע, כוח ישיר שנמצא תחת הנהגתו המלאה של הבורא. כמו יתר הכוחות בטבע הוא פועל בתאום מדויק עם תוכנית הבריאה כדי להביא את האנושות לצורתה הנכונה, וזה נעשה על ידי חינוך מחדש של מרע לטוב, כדי שהאנושות תדע מה זה רע ומה זה טוב, ואז היא תשיג את עומק הבריאה. האנושות חייבת לעבור את כל שלבי ההתפתחות, ומי שיוביל אותה יהיה העם היהודי, קבוצת אנשים שהתחברו ויצאו מבבל כדי ללכת קדימה. אם הם יבצעו את משימתם, אז הכוח האנטישמי ימשוך אותם בעדינות קדימה במקום לדחוף אותם מאחור, לדקור, להכות ולשרוף. הוא יפרושׂ לפניהם שטיח אדום כדי שהם ילכו קדימה ויראו לעולם דוגמה טובה איך האנושות צריכה להתאחד יחד עם הטבע הסובב, לכן היהודים אשמים כשרע לאנושות, ובכלל בכל דבר.

שאלה: האם המהגרים הם "מלאכים" שעוזרים לזרז את התהליך הזה?

תשובתי: בוודאי, המהגרים הם זרזים של תנועת האנושות קדימה, הם מבצעים את ייעודם.

שאלה: כלומר הם מראים שצריך ללחוץ על היהודים?

תשובתי: ללא ספק, האנושות המלאה התמרמרות, תצביע ותראה ליהודים את מקומם בעולם. היהודים יהיו חייבים להיות דוגמה לאנושות של יחסים הדדיים נכונים וכיצד להידמוּת לטבע. אם זה יקרה אז יתגלה כל הטבע והכוח העליון שמנהל, האנושות תבין בשביל מה היא קיימת ותתחיל לרכוש את צורתה האמיתית, העליונה, הנצחית והשלמה.

שאלה: האם זה לא נשמע יהיר מדי שהעולם צריך להסתכל על היהודים ולעזור להם?

תשובתי: הם ישמחו לעזור, בדיוק כפי שעכשיו הם שונאים יהודים ומוכנים להרוג אותם, כך הם יאהבו אותם ויעזרו להם כי זה חוק טבע. גם אנחנו נמצאים ומשתתפים בחוק הטבע הזה, בנוסף אפשר לשמוע מעמים אחרים שאנחנו עם מיוחד, לכן באיזו צורה יכולים שבעה מיליארד בני אדם להתייחס לעשרה מיליון? טבעי הדבר, שהם מחשיבים אותנו למיוחדים, אבל משום מה הם לא מקנאים בנו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 24.1.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest