דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מדריך לבניית תוכנה רוחנית

מדריך לבניית תוכנה רוחנית

חכמת הקבלה מתגלה לכל אדם בנפרד ולאנושות כולה, כדי לתת מענה לשאלה שלהם. לא אכפת לאדם כל החכמות: כמה מלאכים יש בשמים וכמה פרצופים רוחניים. הוא יודע דבר אחד בלבד: הוא רוצה לספק את רצונו. לכן הוא צריך להרגיש שכנראה בחכמת הקבלה נמצאת התשובה. האדם בעצמו בינתיים אינו יודע מה רצונו, אך כשמפיצים את חכמת הקבלה צריכים להסביר לו היכן הוא יכול למצוא את מה שהוא מחפש. כמו אימא שרואה ומרגישה למה הילד שלה זקוק, מה מועיל לו ומה מזיק. היא יודעת מדוע הוא בוכה, האם הוא רוצה משהו והאם כואב לו משהו.

כך גם אנחנו צריכים להרגיש את האנושות. כדי למנוע את ההתפרצות, עלינו להתחיל לפתח את הרצון הגדל על מנת לכוונו לטוב ולמנוע את הייסורים מעט לפני ההתפרצות. לא צריך לחכות שיתגלה רעב נוראי ואז ניאלץ לסבול. צריך מראש לספק מילוי לאנשים. שיטעמו ויראו! צריך להסביר להם למה מכוון הרצון שלהם. זהו תפקיד הפצת חכמת הקבלה.

אם האדם בינתיים מרוצה מחייו, צריכים להניח לו לנפשו. לכל היותר צריכים להסביר לו היכן אפשר למצוא מילוי לריקנות שהוא מרגיש. על האדם להבין שעכשיו מתגלה בו רצון מיוחד שאינו מעוצב בינתיים. צריך "לעצב" אותו ולבנות לו תוכנה או מערכת חדשה, כמו דיסק קשיח במחשב, שהוא בינתיים רק חתיכת ברזל או פלסטיק, ועלינו "להחיות" אותו כדי ללמוד לעבוד עם התוכנות והנתונים. ואז יהיה ניתן להשתמש ברצון הזה שלנו.

כדי לבצע את כל זה צריכים כוח מיוחד שאנו מקבלים כתוצאה ממאמצינו בקבוצה, בזכות הלימוד וההקשבה למורה. וכך אנחנו בהדרגה "מעצבים" את עצמנו מחדש ומתחילים לקלוט מידע רוחני חדש, שמספק לנו מילוי ועוזר לנו להתמצא.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מהותה של חכמת הקבלה", 24.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
כשהטכנולוגיה חסרת אונים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest