דף הבית / אקטואליה / מדענים בדרום אפריקה: חרם על ישראל

מדענים בדרום אפריקה: חרם על ישראל

הערה: לחרם על ישראל הצטרפו 200 עובדים בתחום האקדמי של הרפובליקה הדרום אפריקאית. נכון להיום בחרם משתתפים 600 נציגים מחוגים אקדמיים של בריטניה, 120 מדענים מאירלנד, רוב האוניברסיטאות האמריקאיות. הם כולם אומרים שהם לא מתכוונים לבקר בישראל או להשתתף בוועידות מדעיות שמאורגנות וממומנות על ידי ישראל.

תשובתי: אני סבור שזה רק לתועלתנו, מפני שכל מדעני העולם בכל המדינות ובכל האוניברסיטאות, בהשוואה לישראלים, הם בעלי ערך מועט. וזה שבכל המדינות זה מתרחש כך, אני מאוד שמח בזה, כפי שרבי עקיבא היה שמח כשהסתכל על חורבן בית המקדש. הוא צחק וכל השאר התרעמו לנוכח התנהגותו. אבל הוא שמח, מפני שנאמר שלאחר חורבן בית המקדש השני, יגיע הגירוש של היהודים ואחר כך הבנייה של בית המקדש השלישי, האחרון. לכן אני שמח עכשיו שכל העולם נגד ישראל. בכל המדינות, האוניברסיטאות, האנשים המשכילים ביותר, מובילים תהליך דה-לגיטימציה של ישראלחכמת הקבלה חוזה באופן מדויק, שכל העולם יהיה נגדנו, וזוהי מלחמת גוג ומגוג. בסופו של דבר, דווקא הודות להתנגדות הזאת, ישראל תעמוד ותפיץ את רעיון תיקון העולם לכל האנושות. לכן אני מחייך, שמח וצופה כמו ציפור שחוזה סופות, את הסוף הגדול הזה!

שאלה: מהו הרעיון של התיקון?

תשובתי: צאצאי ישמעאל, הערבים, יתחילו להילחם נגד הנוצרים. הנוצרים יעברו לצידם, ויחד הם יאחדו את הכוחות שלהם נגד ישראל. כך כתוב בכל המקורות על סופו של העולם האגואיסטי שלנו. אבל בסופו של דבר הם יפסידו, מפני שהיהודים שנמצאים כאן, ובחלקם, אפילו אלה שנמצאים בחו"ל, ירגישו שנחוץ להם הכוח העליון. והוא מושג רק בחיבור ובאיחוד ביניהם. לכן הם כולם ירצו להתאחד, שזה הדבר שעליו אנחנו מדברים בכל מקום. דרך האיחוד שלהם, הכוח העליון יעבור לכל העולם, יאיר אותו. אנשים יבינו במה מסתכמת ההצלה של האנושות מהאגו העצום, שקורע ומטביע אותם. בסופו של דבר, תנצח הדבקות של בני האדם ביניהם ודבקותם עם הכוח העליון, עם הבורא, שזה בעיקרון מטרת הקיום של כל האנושות.

אני מקווה, שאראה את זה ואצחק עוד יותר.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 17.12.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest