דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / מדוע צפויה לנו עוד מכה?

מדוע צפויה לנו עוד מכה?

שאלה: אמרת שהאנושות נמצאת לפני התקפה נוספת מלמעלה ואנחנו נצטרך להגיב עליה נכון מלמטה. על איזו התקפה דיברת? על גל של וירוסים?

תשובתי: אני לא יודע אם זה יהיה גל של וירוסים או משהו אחר. אני לא חושב שזה צריך להיות משהו גדול בעוצמה, זו יכולה להיות מכה גדולה במהות. כי אם אנחנו מקבלים איזו מכה, אבל היא פוגעת בכל כדור הארץ, אז אנחנו מרגישים אותה כמכה גדולה, למרות שהיא עצמה יכולה להיות לא כל כך גדולה. ולהיפך, יכול להיות דבר קטן מאוד, אבל הוא פוגע בהרבה אנשים כמו מגפה למשל. נראה לי שלא למדנו בעצם שום דבר מהמצב שהיה, ולכן יש לפנינו עוד הרבה מקרים שנצטרך ללמוד מהם מה לעשות.

שאלה: מה זה אומר מכה מהותית?

תשובתי: שנלמד ממנה לעומק, שנבין ממנה מה הטבע דורש מאיתנו, מה אנחנו צריכים להיות, איך אנחנו יכולים לברוח מהמכות לתמיד.

שאלה: למה אנחנו נמצאים לפני התקפה נוספת?

תשובתי: כי לא למדנו שום דבר. כל מה שאנחנו צריכים ללמוד בחיים שלנו בא מהטבע כדי ללמד אותנו משהו, ואנחנו רק בונים סוג של מגן כדי שזה לא יקרה. אבל זו לא המטרה של הטבע. הטבע מביא מכות, סימנים שלפיהם עלינו להשתנות, להתקדם. עלינו לשנות את עצמנו לחיבור בינינו בחברה האנושית, לקשר בינינו יותר ויותר. בטבע לא קורה שום דבר ללא סיבה ברורה, מה הווירוס שמגיע רוצה לעשות איתנו? אם לא הבנו, אז בעצם לא למדנו כלום. נכון שהוא קידם אותנו, אנחנו רואים שאנשים כבר מסתכלים אחרת על העבודה, על הזמן הפנוי, על כל מיני תחומי עניין של האדם והמשפחה שלו, אבל עדיין לא השגנו משהו מהותי וחדש. ולכן אם נניח עכשיו היינו כבר מסיימים עם המגפה, אני לא חושב שהיינו מוציאים ממנה מה שלפי הטבע היינו צריכים להוציא, ולכן יגיעו מכות אחרות כהמשך למגפה.

 

מתוך ישיבת כתבים, 8.6.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest