דף הבית / ביטויי האגו של המין האנושי

ביטויי האגו של המין האנושי

שאלה: מה הביטויים של האגו בדור הזה, בתקופה הזאת?

תשובתי: הייתי אומר שהאגו שאנחנו מגלים עכשיו הוא מיוחד מאוד. מצד אחד הוא סוגר לנו את העיניים ואנחנו מוכנים שוב ושוב לרוץ אחרי כל מיני תענוגים והצלחות ומטרות בדויות, ומצד שני, אנחנו מבינים שאנחנו נמצאים בדרך ללא מוצא. אפילו שאנחנו יודעים את זה בשכל, אנחנו לא יכולים לעצור את עצמנו ברגש, כמו שכתוב "מלאך המוות מזדמן בחרב שלופה וטיפה של מרה בקצה החרב, והאדם פותח פיו וזורק בו הטיפה, ומת". אין לנו ברירה, אנחנו בכל זאת פותחים את הפה ובולעים את הטיפה וכך אנחנו מתים. זו התקופה שלנו, תקופה מיוחדת מאוד, תקופה שבה אפשר לגלות את חכמת הקבלה לכולם ללא שום הגבלות והאנושות מוכנה לזה. אומנם היא לא רואה בזה אמת, אבל בכל זאת חושבת שיש בזה משהו. אנחנו יכולים לפרסם את השיטה ולהראות שדווקא בשיטה הזו יש לנו אפשרות לרפא את עצמנו מהאגו.

אם נעשה זאת, נגיע למצב שלא נחיה ממלחמה למלחמה, מצרה לצרה. זה קשור ושייך במיוחד לעם ישראל. כל העולם מתקדם למצב שכולם יאשימו אותנו, כי אנחנו בעלי השיטה ואנחנו לא פותחים אותה לכל האנושות. וזה הכי גרוע. זה שכולם מדברים על כך שאנחנו פה ושם גורמים איזה רע ובגלל זה בתת-ההכרה אומות העולם חושבות שכל הרע בא מהיהודים. זה מצביע על כך שאנחנו מתקרבים למצב שהצרות, הבעיות וההתפתחות האנושית תביא אותם לנקודה שכולם יגידו, וכל אחד ירגיש ויגיד שעם ישראל לא מגלה את שיטת החיים הנכונה, הנצחית, השלמה לנו ולילדים שלנו. ואז יהיה לנו קשה מאוד להמשיך להתקיים. אנחנו נרגיש שאין לנו מקום בעולם הזה. כל האנושות תכוון אלינו אצבע ותגיד "הם אשמים בכל מה שקורה לנו, בכל דבר". כל דבר קורה מפני שזה תלוי בשיטה לקיום טוב ונכון שנמצאת בעם ישראל והם לא מגלים לנו אותה. הם צודקים, לנו לא יהיה מקום להגיד משהו, כולם יקבלו זאת כדבר נכון.

שאלה: אם היינו מסתכלים אל מאחורי הקלעים של המציאות הזו, מה היינו רואים בלב האומות? איך פתאום הגיע מצב שכל אדם בעולם מצביע על היהודים ואומר, אתם אשמים? מאיפה זה מגיע? אתה יכול להראות ברמת המנגנון של המערכת איך הדברים האלה פועלים?

תשובתי: זה מושרש בתוך הטבע, עוד לפני שהמין האנושי התקיים והתפתח על פני האדמה, אחרי הדומם, הצומח, החי והמדבר, ואחרי כל המדבר הגיע המין האנושי, שזה עם ישראל שיצא ממנו. עוד לפני כן, זה מושרש בטבע כחלק מהמין האנושי, שהוא יהיה חייב לגלות את הכוח החיובי שבטבע ולהביא זאת לשימוש של כל בני האדם. אנחנו נמצאים במעבר אל הכוח העליון, ועלינו לקשר את האנושות לכוח העליון, לקבל את השיטה הזאת מהכוח העליון, לפתוח אותה לפני האנושות, זה נקרא להיות "אור לגויים", שהכוח הזה ישפיע על כולם ויביא אותם לחיים טובים.

 

מתוך ישיבת כתבים, 1.6.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest