מגן בידי האמהות

שאלה: אם האמהות של החיילים שנלחמים עכשיו קוראות לאיחוד העָם, האם זה עוזר לבניהם ולמדינה בכללותה?

תשובתי: האיחוד החברתי האמיתי, זה לא מילים יפות ולא "מרשמים ומתכונים" שהורגלנו אליהם. דווקא מחכמת הקבלה אנחנו יכולים לדלות הוראות למימושו. מפני שהיא מהווה חכמה אמיתית ועמוקה, לימוד אמיתי, שהיה נסתר אלפי שנים, כדי להתגלות היום ולתת לנו שיטה של איחוד אמיתי.

כדי להשתמש בה, צריך לבוא לסדנאות שלנו וללמוד לפיהן כיצד לפנות ללבבות של האנשים, כדי שהם ירצו להתאחד, כדי שיבינו, שאיחוד, זו מטרה מתמשכת שאותה אנחנו צריכים לחדש לעצמנו בכל רגע. כי בזה אנחנו מתעלים מעל לכוחות שמפרידים אותנו והופכים בפוטנציאל לאחד שלם.

והעיקר, שככל שאנחנו משתוקקים לזה חזק יותר, ככל שמשקיעים יותר מאמצים כדי להפוך להיות אחד, כך בצורה עוצמתית יותר פועל הכוח הזה של הטבע, שאנחנו מלמטה מאפשרים לו להיכנס בינינו, לפעול ולאחד אותנו. אנחנו מכניסים פנימה אור, כדי שהוא יעשה מאיתנו אחד שלם, לפי העיקרון של "כאיש אחד בלב אחד".

ואז, במידת האיחוד שלנו אנחנו הופכים להיות "אור לגויים", משחררים דרכנו את הכוח הזה, את האור הזה והוא מועבר לכל האנושות. והאנשים, מבלי לדעת בעצמם למה, מתחילים לגלות כלפינו אהבת רעים וידידות. פתאום הם מגלים אהדה, רוצים לעזור, לעשות כל מה שאנחנו נרצה. ואנחנו רוצים רק איחוד ולא יותר מזה. והם, לפי מילותיו של ישעיהו הנביא, מרימים אותנו על כפיהם ונושאים לירושלים. "וּלְקָחוּם עַמִּים וֶהֱבִיאוּם אֶל מְקוֹמָם וְהִתְנַחֲלוּם בֵּית יִשְׂרָאֵל עַל אַדְמַת יְהוָה." ישעיהו י"ד, ב'.

זה מה שאנחנו צריכים לעשות. והאמהות מהוות כוח עצום בתהליך הזה. למשל, אם הן היו יוצאות עכשיו להפגנה בדרישה להחזיר את ילדיהן, אז אף אחד לא היה יכול להתנגד לזה.

אבל הדרישה צריכה להיות אחרת – לאיחוד. כי האיחוד לא רק שהוא ישמש לבנים מגן כדי להילחם עם האויבים, אלא גם את האויבים עצמם, את השונאים, הוא יהפוך לידידים.

באופן כזה, אנחנו בכלל נסלק את אפשרות המלחמה, נמנע בעצמנו את התנאים להופעת עימותים, שזה מה שבעצם רוצה כל אימא. ודווקא זה מה שיקרה במקרה של איחוד בינינו. רק הוא מסוגל להציל ולגאול אותנו ממלחמות ולהביא לאיחוד בין כל העמים.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 423 בנושא "אמהות החיילים", 23.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הנשק של האמהות
כיפת שלום מעל הבנים
שריון של אהבה נגד טילים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest