דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מגוון רחב של שאלות הסדנה

מגוון רחב של שאלות הסדנה

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 2.

שאלה: יש לנו נחיצות גדולה מאוד בהעברת סדנאות בוקר. היינו רוצים ללמוד, כיצד אתה מרכיב את השאלות שקשה למצוא עליהן תשובה ואנחנו נאלצים לצאת מגדרינו כדי למצוא אותה.

תשובתי: ככלל, בסדנאות אני שואל שאלות משני סוגים. או שזו שאלה שאין עליה תשובה ואתם צריכים להתאמץ, כמו בזמן לידה, כדי להוציא מעצמכם "פרי" משותף. כי כאשר לכולם מופיעה כזאת נחיצות, אז נולד מרכז המעגל.

לכן השאלה צריכה להיות כזאת, שהאדם ירגיש איך הוא נקרע מבפנים והוא יכול לפתור אותה רק אם ייפטר מכל מה שיש לו ויתמזג עם האחרים. בתקווה ובמאמץ להתקשר עם החברים הוא ימצא תשובה.

או שזו שאלה, כאשר אנחנו צריכים לברר משהו מתוך אותה הנקודה המשותפת שאותה מצאנו. אז השאלות באות בסדר מערכתי מסוים, וצריכים לעקוב באופן לוגי זו אחר זו.

כאן אנשים צריכים לתמוך זה בזה, להתחבר עוד יותר. שאלות טכניות יכולות לבוא לסירוגין עם שאלות רגשיות, אבל אנשים צריכים כל הזמן לעבוד במרכז המעגל.

ישנם מקרים, שמה שמועיל בסדנה זה בבת אחת להוציא את האדם מהמהלך השוטף של הדיון. פתאום נשאלת שאלה שהיא כביכול מעולם אחר לגמרי. גם זה טוב, מפני שכל אובדן עצות מיד מזמין באדם תגובה, הוא צריך למצוא נקודת משען. אנשים צריכים לחפש אותה במרכז ביניהם.

הסדנאות האלה נחוצות לנו, והן בשום פנים ואופן לא מכוונות לקהל החיצון. אנחנו הרי לא רוצים להפגיש אנשים בצורה פרונטלית ביניהם וכל אחד בתוך עצמו. להם אנחנו צריכים לרפד במשהו רך כדי שהם לא ייפלו.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בסוצ'י, 10.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
סדנה, היא יצירת "פרצוף רוחני"
הסדנאות הן האמצעי המהיר ביותר להתקדמות
איחולים לקראת הסדנה "תפילה משותפת"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest