דף הבית / משבר עולמי / מאחורי הקלעים של ההצגה "חיים"

מאחורי הקלעים של ההצגה "חיים"

photo_rav_gh70_281.jpg

אנחנו חייבים להבין על מה מדברים המקובלים בספריהם. שהם רואים את השורשים לתופעות, בשבילם לא קיימות הגבלות של העולם הזה, שנקרע לגזרים על ידי האנושות. המקובלים רואים את הנשמות ואת הקשרים ביניהן. הקשר הזה והשינויים שבו, קובעים את מצבינו, הפרטי והכללי. ולכן הם משתדלים להסביר לנו את המתרחש בתוך נשמותינו, בשורשים שלנו, כי הרי אין להם מה להוסיף על העולם הזה.

העולם שלנו הוא עולם של מעשים, ואילו כל ההחלטות יורדות אליו מעולם הנשמות. אבל מאחר והמקובלים משתמשים ב"שפת הענפים" לצורך ההסברים שלהם, אנחנו לא מבינים אותם. כי כדי להבין, גם אנחנו חייבים להימצא בו זמנית בשני העולמות, כמו המקובלים.

לכן אם אנחנו רוצים להבין, מה עומד מאחורי המילים שלהם ואילו כוחות פועלים עלינו, המפעילים את כל המאורעות בעולם הזה, אנחנו חייבים לעלות לרמת הכוחות האלו – לרמת קבלת החלטות.

ולכן לא צריך להתמקד במשחק המתרחש בעולם הזה, שבו משתתפות כל אומות העולם, אלא צריך להשתדל לחדור ולראות את הכוח הפנימי, את אותה "יד", שפועלת בכל אחד מאיתנו: בדומם, צומח, חי ואדם. לא חשוב מי או מה זה, אלא העיקר – אותו כוח פנימי שבתוכנו, המבצע את תפקידו המוגדר. זה הדבר היחידי שחשוב לנו!

לא חשוב מה מתרחש עם הגופים של העולם הזה, העיקר – מה מתרחש עם הנשמות, אשר קובעות מה יקרה עם הגופים, עם הבובות הממושמעות.

ידיעות קודמות בנושא:
בובה על חוטים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest