לקראת הכנס בסיביר

שאלה: אנחנו עוברים עכשיו תקופה של התחזקות העבודה הפנימית בקבוצה, ולחלק מהחברים נוצר הרושם, שבעניין זה אפשר להפחית באופן משמעותי את הפעילות שלנו בהפצה, ולהקדיש את עצמנו לגמרי לעבודה הפנימית.

תשובתי: כל העבודה שלנו מורכבת משני הפכים. רב"ש כתב במאמרים שלו שהבעיה היא בזה, שאנחנו כאילו מנוסרים, מחולקים בתוכנו לפנימיות וחיצוניות. והעולם סביבנו מצטייר לנו גם כמחולק לפנימיות וחיצוניות. לכן חייבים להבין, באיזה אופן אפשר להימצא איתו במגע.

בקשר לזה אנחנו הרבה פעמים מקדישים יותר זמן לחיבור הפנימי ואחר כך קצת מרפים ממנו ועוסקים בהפצה. כל זה תלוי בכך, באיזה מצב נמצא המרחב שמקיף אותנו.

עכשיו אנחנו מתכוננים לכנס גדול ברוסיה. אנחנו מקווים שישתתפו בו מאות מחברינו, שמקודם לא היו אפילו בקשר ישיר איתנו.

הכנס הזה נראה לי מאוד חשוב ולכן אותו החיבור שאנחנו צריכים להשיג בו, באופן טבעי תופס את כל תשומת ליבנו. באופן כזה, אף על פי שההפצה החיצונית חשובה לנו, אבל הפנימיות עכשיו חשובה יותר.

על ידי תקופות כאלה אנחנו מתקדמים. כל העבודה שלנו, כמו לבבות פועמים, נעשית על ידי שאיפה ונשיפה, ובתנועה הזאת נמצא העולם כולו. ההתכווצות וההתרחבות מתחלפות באופן מחזורי ביניהן וכך אנחנו נעים קדימה: בקווים ימין ושמאל. הכול מסודר לסירוגין.

לכן אסור לסגור לגמרי אף אחד מהקווים האלה. אנחנו פשוט צריכים לפעמים להעביר את הדגש מחלק אחד לשני: מפנימיות לחיצוניות, ולהיפך. ולכן, בשום פנים ואופן לא צריך מייד להיכנס לפאניקה שאנחנו מפסיקים את ההפצה החיצונית, והעיקר זה הפנימיות. לא. אנחנו עוסקים בו זמנית גם בזה וגם בזה.

אבל בכל זאת, בפתחו של הכנס אנחנו צריכים להשתדל יותר להתכונן אליו, כלומר לחיבור, ולהשתדל למשוך לכנס את כל אלה שלומדים איתנו בכל מיני מקומות, במיוחד באזור סיביר, המזרח הרחוק, החלקים הדרומיים של רוסיה והמדינות הסמוכות לאזורים האלה.

בהזדמנות הזאת, אני רוצה להדגיש פעם נוספת עד כמה חשוב הכנס הזה, ולהזמין אליו את כל הבודדים, כל המתלבטים, ואת כל התלמידים ה"ווירטואליים" שנמצאים בחלקים השונים של מרחבי סיביר האין סופיים ושל כל האזור הזה. אני מקווה, שהם כולם בכל זאת ימצאו בתוכם כוחות, אמצעים וזמן כדי להיפגש איתנו.

זאת בכל זאת כמות גדולה מאוד של אנשים, שנמצאת איפה שהוא בנפרד, בריחוק זה מזה ולכן רצוי, שהם לפחות פעם אחת יהיו נוכחים בכנס שלנו. אני מקווה שיש להם את האפשרות הזאת. שיתקשרו לפחות עם מארגני הכנס ואפילו אם הם חושבים לא להגיע לכנס, שיודיעו שהם ישנם, כדי שאנחנו נדע מי נמצא היכן. אולי הם פתאום בכל זאת יחליטו להגיע ואנחנו נוכל לעזור.

מתוך השיעור הווירטואלי, 28.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המשימה העיקרית של הכנס
הדרך של הקבוצה העולמית
הגישה אל הרשת הפנימית היא לפי הרצון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest