דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לפנות לרצונות של האדם

לפנות לרצונות של האדם

כנס בולגריה. שיעור מס' 2.

שאלה: באילו פעולות ומאמצים יש לנקוט כדי שתיווצר קבוצה אירופאית מאוחדת?

תשובתי: ככלל, צריך לפנות לאותו הרצון של האדם שלא מלא אצלו, שכואב לו. זה יכול להיות ביטחון, בריאות, בעיות קריטיות של המדינה, משפחה.

לפי מה שקורה היום בעולם, אנחנו לא יכולים לומר שלאנשים אין כאלה רצונות שאפשר להיאחז בהם ולמשוך אותם אלינו.

אנחנו רואים כמה נרקומנים יש בעולם, אנשים בורחים מבעיות, נוטלים כדורים נגד דיכאון. ומבחינה זו, אירופה היא לא המקום הכי מאושר בעולם. במדינות אפריקאיות לא מפותחות אנשים מרגישים את עצמם הרבה יותר מאושרים מאשר באירופה המתקדמת.

הרגשת האושר אינה תלויה באיכות חיים גבוהה. אי אפשר לחשב את זה לפי הכסף או לפי הנוחות בחיים. זהו המצב הפנימי של האדם. יכול להיות שאין לו כלום, ואילו הוא מרגיש את עצמו חופשי, קל, פשוט. הוא לא חושב על מה שיהיה מחר, זה לא מדאיג אותו.

ואילו את האירופאים מדאיג מה יהיה בעוד עשר שנים: נניח, שפתאום לא תהיה להם פנסיה, ולכן הם כבר עכשיו נמצאים במצב היסטרי. בקשר לזה הכול מאוד אישי.

צריך לחקור את ה"שוּק" הזה של הרצונות: מה האדם רוצה. בכל מדינה הקבוצה צריכה לעסוק במחקר כיצד לגשת לשאלה הזאת. צריך ללמוד כל מיני סקרים סוציולוגיים, לראות פרסומות, שעל ידן מושכים את האנשים כל מיני סוגים של שרלטנים שמבטיחים לאנשים שחרור מכל הבעיות, לקבוע לֵמה הם פונים, לאילו תשוקות של האדם, על מה אנשים יותר נלכדים בחכה. בכל מדינה, בשכבות שונות של החברה זה יכול להיות שונה.

אם אתם תעשו את זה, אז תהיה לכם הבנה ברורה כיצד לצאת אל הקהל, על מה לדבר. אתם תתחילו לבוא איתם במגע בכך שאתם קוראים את החומרים האלה, ותתחילו לספוג לתוככם את הצרכים ואת הרצונות הריקים והלא ממולאים שלהם.

הרצונות האלה יתחילו לעבוד בכם ואתם תתחילו לחשוב: "איך אפשר לגשת לאנשים, אֵילו סדנאות לארגן? מה לשאול אותם, כדי שהם יבינו שאת זה אין להם וכאן רע להם?". כך אנחנו נביא אותם בהדרגה למסקנה, שבעזרת האיחוד, החיבור אפשר לפתור את הבעיות הכואבות.

לכן הצעד הראשון לאיחוד אירופה, זה לקבוע בכל אזור, בכל נושא של אירופה את הצרכים העיקריים והלא מלאים שלה ולהציע להם למלא אותם. אפשר למשוך אנשים אלינו רק על ידי המילוי של האגו שלהם.

ואנחנו לא משקרים, מפני שבאמת יכולים לעזור להם לעשות את זה.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בבולגריה, 11.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
סוגרים מעגל
לאחד את אירופה
אירופה מתאחדת?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest