דף הבית / המשבר ופתרונו / לאחד את אירופה

לאחד את אירופה

שאלה: הרבה מדינות באירופה נמצאות עכשיו בתהליך של פירוד הולך וגובר ביניהן. מה יכולות לעשות הקבוצות האירופאיות שלנו כדי למנוע את המגמה הזאת?

תשובתי: העניין הוא, שהפירוד יימשך. אירופה תלך בדרך של בידוד, מפני שהבעיות הכלכליות והאבטלה ילכו ויתגברו.

זה שעכשיו גדלות הבעיות של הריחוק ההדדי, אלה הן תכונות של "המן", כלומר תכונות אגואיסטיות, שכנגדן צריך להציג תכונה הפוכה להן, תכונה של הקשר בינינו.

ואתם תראו, איך אנשים פתאום יתחילו להבין, שאם הם ילכו בדרך של פירוד וריחוק, אז יגרמו בזה לעצמם נזק נוראי.

כי במקרה כזה לא יישאר שום דבר מאירופה כחלק מהעולם התרבותי. הם צריכים ללכת רק לקראת קירוב, למרות כל הדחיות ההדדיות. אין דרך הצלה אחרת. צריך לדבר על זה בכל מקום ולערוך כאלה סדנאות.

לצורך זה, כל הקבוצות האירופאיות חייבות להתאחד ביניהן לקבוצה אחת יחידה. אתם מתארים לעצמכם איזה כוח עצום זה יהיה אם הקבוצות מכל המדינות וכל החברים הבודדים שיושבים בכל מיני פינות של אירופה, יתאחדו יחד?

אתם תראו שכל השאר יתחילו לדבר במילים שלכם, הם פתאום יתחילו להבין אתכם, ובאופן עצמאי, מבלי שידעו עליכם, יתחילו לקדם את הרעיונות שלכם. זה יבוא אליהם דרך הרשת הכללית, שאתם תסדירו באופן פנימי ביניכם. לכן הכול תלוי בכם.

עכשיו זהו זמן נפלא! מבלי לבטל את כל הבעיות הקודמות, תשתדלו להתעלות מעליהן, תתחבקו, כאילו שאין שום דבר! שכל הבעיות תישארנה למטה, ואתם מעליהן. צריך למחוק הכול, להתאסף ולהתחיל חיים חדשים מדף נקי לגמרי.

זהו מצב מיוחד של הרשת הכללית, העליונה, שאליה אתם צריכים להידבק ולהתחיל את החיים החדשים שלנו. אתם תראו, שבשנה הקרובה אתם תעלו, יתחילו לכבד ולהעריך אתכם. אתם תהפכו למובילי דרך עבור העולם לעבר המצב הנכון והטוב שלו.

מתוך שיעור יסודות הקבלה, 24.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אירופה מתאחדת?
אירופה – בית משותף, בעיה משותפת
אירופה היא אגוז קשה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest