דף הבית / אקטואליה / לסגר יש השפעה עמוקה עלינו

לסגר יש השפעה עמוקה עלינו

הסגר מרחיק בין בני אדם ומאוד משפיע עלינו, אנחנו עדיין לא כל כך מודעים להשפעת הסגר ואיך הוא פועל עלינו, אבל יש לו השפעה עמוקה מאוד על כל בני האדם, ובכלל על האנושות כולה. אנחנו נמצאים כמעט שנה תחת השפעת מגפת הקורונה, ולפנינו עוד שנה לפחות. אחר כך נראה עד מתי זה יימשך.

עלינו להבין שיש כאן פעולה מצד הטבע, הבורא, שהופך אותנו ממש לאנושות חדשה, לגוף חדש, שהיחס בינינו ישתנה. היחס שלנו לחיים, לטבע, אליו, הכול ישתנה כך שכל אחד יהיה אדם אחר לגמרי לבסוף. לא נוכל להיות בהתקשרות משותפת כמו קודם, אנחנו יותר ויותר מרוחקים, נבדלים, מבודדים זה מזה.

כל אחד ואחד מאיתנו מקבל מחשבונות שונות: "מי אני, מה אני, בשביל מה, איך אני קיים?", כאילו יש "אני", "עולם" ויש קשר ויחס ביני לבין העולם. זאת אומרת, הבורא עושה לנו כאן איזו קפיצת דרך, הוא מקדם אותנו מהר מאוד למצב שנוכל להיכנס לדור האחרון.

המצב שאנחנו נמצאים בו עכשיו זו בעצם הכניסה לדור האחרון. נראה לנו שזו מגפה שזו מחלה, אבל לא, זה מצב שעומד לשנות את האדם, לשפר את האדם, לנתק את האדם מהשפעת הסביבה הבהמית, האגואיסטית, הפרימיטיבית, ולתת לו אפשרות להתפתח יותר בצורה אישית, אינדיבידואלית, לקראת מחשבת הבריאה ולהבין באמת מי אני, מה אני, בשביל מה אני קיים.

לכן אם אנחנו רוצים להשתמש נכון בתקופת הסגר, עלינו להסביר לעצמנו ולכל העולם מהי המטרה האמיתית של מציאות העולם הזה ושלנו בו.

 

מתוך שיעור הקבלה היומי, 27.1.2021

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest