דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / למען אחיי אני מבקש

למען אחיי אני מבקש

מתוך זה שכל אחד מבטל את האגו שלו ומחפש איך להתקשר עם האחרים, אז כולם משתדלים להתכלל יחד. ובדרך, וודאי שאנחנו מגלים שאי אפשר להתכלל ולהשיג חיבור בכוחות עצמנו, ואז נולדת בנו התפילה.

כל אחד ואחד מגיע למידה מסוימת של השפעה עם האחרים והתכללות בהם, אבל בסופו של דבר, כולם חייבים להגיע לדרגת "יעקב", שנקראת "קו אמצעי". הודות למאמצים המשותפים אנחנו משיגים את השורש שלנו, את מערכת הקשר שקיימת בינינו. וזה נקרא שמ"יסוד" אנחנו רוצים להשפיע ל"מלכות".

כאשר מגיעים למצב הזה אנחנו מעלים מ"ן, תפילה, כדי ש"האור המקיף" יחבר אותנו בצורה הנכונה. ואז בהשפעת היסוד על ה"מלכות", אנחנו משיגים את ה"כתר", ואז בתוך ה"כלים" שלנו מתגלה הבורא.

המכאניקה היא כזאת, שמתוך הספירות הבודדות שמייצגות כל אחד מאיתנו, אנחנו מתחברים לספירת "יסוד" אחת, בכך שכל אחד מבטל את עצמו. על ידי הביטול הכולל שלהם, הם מגיעים ל"מלכות" ומשפיעים לה, ומזה הופכים ל"כלי" לקבלת אור ה"כתר", כלומר מגיעים להשגת קומת ה"כתר".

התהליך הזה כולל בתוכו את כל המציאות עד לגמר התיקון. אבל המשימה שלנו עכשיו היא שכל אחד משתדל להתעלות מעל עצמו ולהתכלל באחרים. בזה אנחנו נכללים במאמץ המשותף של כולם. וזאת ההכנה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו לפני הכנס. ובמאמץ המשותף הזה אנחנו מגלים "תפילת רבים", שבה כל אחד מודע, מבין ומרגיש את המאמץ של החברים שרוצים בחיבור. ואני רוצה לעזור להם.

אני מרגיש עד כמה גדול הרצון שלהם להתחבר ביניהם כדי להגיע להשפעה לבורא. לכן נאמר: "למען אחיי ורעיי אדברה נא שלום בך". כלומר, אני מבקש עבור החברים, כדי שהם יגיעו ל"כלי" המתוקן, שבו יוכלו להשפיע לבורא.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 04.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
יגיעה מעל לכוח האנושי
בואו נבקש כולנו יחד!
תפילת רבים להבראת הנשמה החולה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest