דף הבית / חינוך, ילדים / למנוע תגובה שלילית של הטבע

למנוע תגובה שלילית של הטבע

בדרך כלל אנחנו מפחדים ממלחמה, כמו מדבר המפחיד ביותר. אך האיום הוא לא בזה. האיום הוא בתגובה של הטבע, שיכולה פתאום להפוך לכזה צונאמי, התפרצויות של הרי געש או רעידות אדמה, שכל מלחמה גרעינית תיראה כצעצוע קטן.

אולם, באופן עקרוני, העולם כבר מתקדם להבנת המתרחש, והיום כבר אפשר לדבר ולהבחין בהבנה מצד הקהל הרחב בצורך לפחות של ההשכלה האינטגרלית. עם החינוך זה יותר מורכב, האנשים עדיין לא מתארים לעצמם איך אפשר לעשות את זה, מפני שמדובר במסה גדולה של בני אדם. אבל האינטרנט ושאר שרותי הרשת יכולים עם מעט רצון, להניב תוצאות כמעט מידיות. אם בודקים את זה על איזה שהן חברות קטנות שמונות כמה מאות בני אדם, אז רואים שממש תוך מספר שיעורים האנשים מתחילים להבין היכן הם נמצאים ומשתנים באופן קיצוני.

העניין הוא, שמאחר ואנחנו נמצאים בקשר הדדי כללי משותף, כלומר, רשת משותפת מקשרת, קודם כל את כל האנושות, ובתוכנו, את חלקי הטבע הדומם, הצומח והחי, וכל ארבעת הספירות האלה מקושרות ביניהן, אז אנחנו, התלמידים שלנו, הארגון שלנו, האנשים שמבינים ומרגישים, חושבים על זה, חיים את זה, וכך זה מתרחש: אנחנו רואים השפעה גדולה על העולם. כלומר בעולם מתחיל די בבירור להתגלות כזה קשר אינטגרלי הדדי, כאשר המחשבות והרצונות שלנו מתחילים לעבוד זה למען זה. ולכן ברשת המוסתרת הזאת מאיתנו, חשובה מאוד גם העבודה הפנימית שלנו.

מתוך תוכנית מס' 2 "בניה של סביבה חברתית", 25.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההומוספיאנס צריך להפוך להיות אדם חכם
תן לאדם להיכנס ל"גינה" של הטבע…
לרכך את הנהגת הטבע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest