דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / למנוע "נפילה" של החברים

למנוע "נפילה" של החברים

laitman_2010-04-14_4406_u.jpg

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 3

שאלה: בזמן שבין הכנס בערבה והכנס הנוכחי, החברים בקבוצה עבדו חזק מאוד, וככלל, חווּ המון ירידות. מה אפשר לעשות כדי שהחברים לא "יפלו"?

תשובתי: כדי שהחברים לא "יפלו" דרוש רק דבר אחד, לחזק את הקשר עם הבורא, שעליו החברים מקבוצות חיצוניות יזכירו לכם. כאשר הקבוצה עובדת בצורה נכונה, היא הופכת להיות לאחד שלם. ואילו אדם אחד לא יכול לעשות שום דבר. לכן נוצרות המון קבוצות שצריכות לעזור זו לזו. רק בקשר ביניהן יתגלה הבורא.

הקבוצות (group) צריכות לעבוד בדיוק כפי שמתפקד גוף אחד. האם הכליות, הלב, הראות ושאר איברי הגוף יכולים להיות בריאים, אם לא קיימת ביניהם תקשורת נכונה? זה לא יכול להיות! כמו כן בגוף צריך להיות איבר שמנהל את הפעילות שלו, המוח (Brain).

הוא מפעיל את כל הקבוצות, והם נותנים לו "feed-back" (קשר חוזר). כך כל הזמן מתרחשת פעולה הדדית של כל האיברים, רק לפי מחזוריות.

אם בגוף אין מחזוריות, אין איזון בין האיברים, אז זהו גוף חולה. אפילו שכל האיברים בריאים, ורק אחד מהם חולה, הוא יפֵר את הסדר של כל הגוף. לכן בהכרח חייב להיות קשר משותף.

עכשיו אנחנו כבר הגענו לזה. כדי שאנחנו נוכל להתחבר וללכת קדימה בצורה נכונה וללא עצירות, דרוש לנו קשר בין כולם, דרושה תמיכה חיצונית מקבוצה לקבוצה, מערכת לימוד והפצה יחידה.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס אירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
במקום הנכון, בזמן הנכון, למען המטרה הנכונה
אסור להישאר בירידה יותר מרגע אחד!
ההזמנה האישית שלך לאור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest