דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ללכת לחנות כדי לקנות חלב לתינוק

ללכת לחנות כדי לקנות חלב לתינוק

ביציאה לקהל הרחב אנחנו תמיד צריכים לשמור בתוכנו על הקשר עם העליון. בניתוק מהעליון אנחנו לא נוכל לעבוד עם המדרגה התחתונה. אנחנו הרי לא באים לאנשים כשחקנים או כמפעילים של ההמונים, אלא מביאים להם את הכוח העליון, את הקשר עם הבורא.

לכן אנחנו חייבים דרך הקשר עם החברים להשיג מגע עם העליון. אם אין לנו קשר כזה, אנחנו לא יכולים להיחשב למדרגה עליונה כלפי התחתונים ולעבוד איתם.

אם ילדה מטפלת באח הקטן שלה, אז היא לא מחשיבה אותו כמדרגה תחתונה. הם נמצאים באותה מדרגה, כמו אח ואחות. ואילו המדרגה העליונה, זאת האימא שמטפלת בתינוק, מפני שהיא מולידה אותו ויש לה כוח. לכן אנחנו לא יכולים לצאת ולטפל בקהל, מבלי שנשמור על קשר קבוע עם העליון.

אני, זו רק נקודה, שליש אמצעי דתפארת. כל החצי העליון שלי נמצא בעליון, כל החצי התחתון שלי נמצא בתחתון. ולכן אני חייב להיות מחובר גם עם העליון וגם עם התחתון ולעבוד בו זמנית עם כולם.

כאשר אני עובד עם התחתונים, אז העליון נמצא בתוכי, אחרת אני לא אוכל לעשות כלום. וכאשר אני פונה לעליון, אז התחתונים נמצאים בי, אחרת אין לי עם מה לפנות. אימא שהולכת לחנות לקנות חלב לתינוק, כאילו סוחבת אותו איתה.

מתוך ההכנה לשיעור, 08.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
רוצה להתחבר עם העליון? – תעורר את התחתון
כמה שנים אני מבקש, אבל אין תשובה
התפילה שבוקעת את כל הרקיעים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest