דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ללא תועלות פוליטיות

ללא תועלות פוליטיות

כנס בולגריה. שיעור מס' 3.

שאלה: כאשר בסדנאות אנחנו מדברים על הבעיות שלנו, יכולות לצוץ שאלות ועצות לחפש את פתרונן במדינה, שצריך כביכול להחליף את הממשלה או להחליף מפלגה אחת באחרת. איך להימנע משיחות כאלה, כיצד לענות בצורה נכונה?

תשובתי: תיקון העולם שמוצע על ידינו בשום אופן לא מביא בחשבון עבודה עם שום ארגונים או גורמים ממשלתיים או חברתיים, מפני שהם כולם אגואיסטיים ומכוונים לקבלת רווח מדויק בצורה של כסף, כבוד, תהילה, תארים וכולי. מאוד קשה לנו לעבוד בצורה הדדית זה עם זה, מפני שאנחנו עשויים מ"חומר" שונה.

כאשר אתה בא אליהם והם מבינים שאתה רוצה להרוויח, הם יודעים כמה אתה תשלם להם ומציעים לך את שירותיהם או עזרה בהתאם לסכום הזה.

אבל כאשר לפניהם מופיעות יחידות מדידה של עבודה, מאמצים, הצלחה, אז קשה להם מאוד להבין את זה. אפילו בהיותם יריבים הם יכולים להסתדר ביניהם, מפני שיודעים ומבינים זה את זה, ואילו אותנו, לא.

ואפילו אם הם היו מבינים אותנו, אלה לא אותן השיטות שבעזרתן ניתן לתקן את העולם. לכן אנחנו צריכים להישען רק על החינוך של ההמונים.

אם באיזה שהוא מקום איזה מנהיג, איזו שהיא מפלגה יכולה לעזור לנו בהנעת ההמונים, אז בפרק קצר של ההתפתחות שלנו בחינוך של ההמונים, אנחנו כנראה יכולים להשתמש בהם.

אבל בעיקרון, לפנינו כל האנושות. אני לא ממליץ לחדור לשום מעגלים מדיניים גבוהים, מפני שאני לא מאמין שיכול להיווצר בינינו איזה מגע נכון וטוב.

במשך כל ההיסטוריה של ההתפתחות שלנו רואים באופן ברור: מי שעוזר לנו, עוזר רק מפני שהוא יודע את המטרה שלנו ומוכן להשתתף בה מרצונו ללא שום תועלות פוליטיות או אחרות.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס בבולגריה, 11.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
את מי להעדיף: עשירים או עניים?
למטה ירצו, למעלה יוכלו
מתי האנושות סוף סוף תשמע אותנו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest