דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לטבוע בענן של אושר

לטבוע בענן של אושר

שאלה: האם בכל האנשים חייב להתעורר הרצון לרוחניות?

תשובה: רצון לרוחניות יתעורר אחר כך, ובינתיים האנשים פשוט רוצים מילוי: להרגיש מלאות החיים, את כוח החיות, שמחה, השראה. אך אין להם את זה. שום דבר כבר לא מביא סיפוק, לא הקניות ולא הילדים, לא הקריירה או המוזיקה, לא התרבות ואפילו לא הכדורגל.

עד היום, הספורט היה מהווה חלק מאוד גדול של מילוי. בכל ערוצי הטלוויזיה מראים רק ספורט ואוכל. אך גם זה יפסיק לספק את בני האדם, תגיע מדרגה חדשה, ושום ניסיונות לעורר באנשים את ההתעניינות בספורט לא יעזרו כבר.

רק אז נוכל לספק לאנושות את התרופה. תוך כדי החיבור בעזרתנו האנשים יקבלו דרכנו את המילוי הרוחני, אפילו ללא הידיעה על מקורו העליון. השמחה תגיע אליהם מהאור העליון, אך הם לא ירגישו את המאור אלא פשוט את תענוג. ועבור זה הם ימשיכו לעבוד הלאה על החיבור שלהם ויתחברו אלינו בצורה עוד יותר הדוקה.

ואילו אנחנו נעבוד עבורם. הם יחייבו אותנו לבצע את העבודה הזאת בשביל האנשים, שבעזרתה אנחנו נעלה. אחר כך גם הם יגלו שבתוך החיבור טמון הכוח העליון המיוחד שנסתר בטבע. כוח ההשפעה הכללי הזה מחזיק את כל הבריאה וממלא את היקום, בדומה לאיזה חומר אפור ואפל.

אלו דברים די הגיוניים, מדענים היום כבר מדברים על כך שישנו ביקום כוח נסתר בטבע שאין בינתיים ביכולתנו לקלוט אותו והוא מעין חומר אפל.

זהו מקור החיים שלנו שממנו אנחנו מקבלים את כוח החיות. ולכן כדאי לדעת כיצד להתקרב אליו ולשפר את חיינו. עלינו להגיע למגע ממשי עם החומר הזה, עד כדי כך שנוכל להיטבע בו, להיכנס לתוך הענן הזה ולהישאר בו. זהו הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לנו! זה מה שמלמדת אותנו חכמת הקבלה, שהיא השיטה של קבלת המילוי המושלם!

מתוך השיעור על הנושא "איחוד האומה", 04.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
זרעים רדומים
הצד הפנימי והחיצוני של ההפצה
הנה כדורגל, הנה אינטרנט, הכל בסדר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest