דף הבית / כנסים / להתעורר במימד חדש

להתעורר במימד חדש

האנושות עדיין לא הבינה מה קורה. היא מתחילה לראות בהדרגה את הבעיות שמתעוררות, אך עדיין אינה רואה אותן כבעיות מדרגה אחרת, שדורשות פיתרון חדש לגמרי.

אנחנו מנסים לפתור אותן בעזרת השיטות הישנות שהשתמשו בהן בעבר, על אף שהן אינן מצליחות יותר. עדיין איננו תופסים שמתגלה כאן בעיה מסוג חדש לחלוטין. חכמת הקבלה מסבירה שקשה לנו כל כך מפני שאנחנו אגואיסטים, ואיננו יכולים להבין שהבעיות שמתעוררות הן גלובליות ואינטגרליות. אנחנו מנסים לפתור את הבעיה האינטגרלית והגלובלית הזאת בשיטה הקודמת, בצורה נקודתית, ואיננו מתקנים את כל המערכת בכללות.

לכן, יהיה מאוד לא פשוט לעבור לעולם החדש, שבו נצטרך לחיות במערכת אחת גלובלית ואינטגרלית. ישנה אפשרות שנצטרך לעבור הרבה מהפכות, ואפילו מלחמות עולם, לפני שבני האדם יכירו בעובדה שהם קיימים כבר בעולם חדש.

מהסיבה הזאת מתגלה בימינו חכמת הקבלה, שנועדה להסביר לנו כיצד לחיות בעולם החדש הזה. ממנה אנחנו יכולים ללמוד כיצד לארגן את החינוך, את חיי המשפחה, את העבודה, את העולם ואת הבית, כיצד להיות בריאים יותר; בקיצור, לתקן את כל החיים שלנו בעולם הזה.

אך הדבר העיקרי שעליה לעשות זה להסביר לנו שבזכות השיטה החדשה הזאת והעולם החדש שמתגלה לנו, אנחנו עולים לדרגת קיום אחרת. אנחנו לא נמצאים יותר בעולם שבו כל אחד עושה מה שהוא רוצה. אנחנו עולים למדרגה חדשה ונכנסים למימד חדש.

מתוך הרצאה בפריז, 01.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לגדול ולזכות לתואר "אדם"
העולם שאליו נולדת האנושות

3 comments

  1. היום דיברתם על תפיסת המציאות. בכל פעם שהרב נגע
    בנושא, ניסית להבין למה התכוון כשהוא אומר
    שהמציאות מדומה. היום, כשאורן ביקש להבהיר את
    הנושא, אט אט הרב הצליח במילים הפשוטות והבהירות וגם
    כי ביקשתי עזרה מהאור ופתאום, נפל לי האסימון וככה מבלי להרגיש הכל נהיה לי נהיר וברור.
    אני ממש מרגישה חובה להודות לך הרב לייטמן ולתלמידים החכמים שלך על השיעורים שאתה מעביר מדי יום ביומו ואני כמובן עוקבת אחריהם בשקיקה רבה. היום נתתם לי להרגיש את הרגשת האלוקות,
    תודה ושוב תודה על הכל
    אוהבת ומחקבת אתכם כל יום.

  2. שולמית אילת

    בס"דלכב"כולנו,רצוני להגביר את האור בעולם,להשפיע על כולם,להוציא את הידע ואת המידע שקיים בנעלם,להפנים את היש שבי ולהוציא את עצמי אל הכלל לחבר את כולם בחיבור עולם,בעול מלכות שמיים,לפתוח שערים של אור ואהבה,של שמחה ויצירה,לפתוח את התמונה הנקיה,האמיתית,הנכונה שתאיר את העניים ואת הנשמה בעין פקוחה מבפנים החוצה,המתבוננת ומביטה אל המקור ואל שורש הנשמה,ליצור גן עדין,וגן-עדן עם זרימה של מים טהורים היורדים משמים,משקים אותנו מאבן השתיה,לשתות את מי הבאר של הבריאה החדשה,שתרפא את כל המחלות ואת כל הנפשות הפועלות באהבה,לראות בעניים פקוחות את הטבע בהתגלמותו ברור כל כולו מלא בפרי האהבה להיות בהויה השלמה עם הגוף והנשמה עם כליפה מבריקה המגינה ללא מכות חלילה,להיות מוגנת בהשגחה העליונה.אמן על כולנו שולמית אילת.קבוצת-אונו.

  3. שולמית אילת

    בס"ד אכן מורי ורבי,החינוך לילדינו הוא בראש הרשימה,זה העתיד שלנו,השיטה היא תפורה כמו שמלה וחליפה,ניתן להתאים אותה לחינוך והתפתחות הילדים שלנו,כמו שהסברתה למשרד החינוך דרך מסחקים וחילופי תפקידים,הילדים מטבעם הם יצירתיים,ועוד נלמד יחד איתם את הדרך הפשוטה למימוש השיטה.תודה לך מורי ורבי על המאמצים שאתה עושה למען כולנו.בכבוד רב תלמידתך שולמית אילת קבוצת-אונו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest