דף הבית / המשבר ופתרונו / להתחיל את ההתפתחות צריך מתוך ראיית הסוף שלה

להתחיל את ההתפתחות צריך מתוך ראיית הסוף שלה

דעה (ד. איצקוב, מנהיג התנועה "רוסיה 2045", נשיא הכנס "Global Future 2045"): הגוף שלנו מפחד מאש, מרוח, ממחלות, הוא מזדקן ומת. אז מדוע לכוון את הקידום הטכנו מדעי להשתכללות של הגוף האנושי? בוא נבנה iBody – Intelligent Body Individual Immortal (גוף אינטלקטואלי אישי נצחי).

iBody זהו גוף חדש אלמותי, לא חלבוני, נבנה בשביל להחדיר בו מודעות פרטית, אישיות אדם. הוא מושלם, הוא לא צריך בית, לא זקוק להגנה בפני מזג האוויר. אנחנו נפסיק להזיק לכדור הארץ, כל האנושות וכל הסביבה ישתנו, יפתחו בפנינו מרחקים אין סופיים בהתפתחות המודעות, ייעלמו ההבדלים בין בני האדם, האנשים יהיו שונים לפי רמת פיתוח המודעות ולא לפי כמות הכסף בחשבון הבנק.

ליצור אב-טיפוס של iBody אפשר עוד בזמננו, ואפשר לעשות ממנו מוצר המוני תוך כמה עשורים. פיתוח המרכיבים של iBody מתנהלים בכל העולם. אולי הגיע הזמן שנעבור לאבולוציה של גוף האדם, לטכנולוגיה מושלמת iBody שתעניק לנו חיים?

התייחסותי: התברר, שהשתתפתי עם נציג המגמה הזאת בדיון על עתיד העולם שנערך באחד הערוצים במוסקבה. נשארת השאלה: "למה זה?" והשאלה השנייה: "האם זה תואם את חוק האבולוציה שלנו?" – הרי אם זה לא תואם, אז אחרי שנבזבז אמצעים רבים, נמצא את עצמנו במשבר יותר גדול, מאשר לאחר קריסת הסוציאליזם במזרח והקפיטליזם במערב. רק תוך כדי ההתאמה של התוכניות שלנו עם תוכניות הטבע אפשר להיות בטוחים בכך שאנחנו לא מגיעים למבוי סתום. אך מי מכיר את תוכניות הטבע? אפילו אם אף אחד אינו מכיר, חייבים קודם לגלות אותן.

ידיעות קודמות בנושא:
אם יש כוח, לא צריך מוח!
התיאוריה של הכול או שהכול בתיאוריה?
במה מאמינים המדענים של היום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest