דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להרכיב את העולם העליון לבנה אחר לבנה

להרכיב את העולם העליון לבנה אחר לבנה

שאלה: אתה אמרת, שזו תהיה שנה מיוחדת בהפצה. איך אנחנו יכולים לחזק זה את זה ואת הקשר עם הקבוצות? איך לטעת ביטחון באנשים שעדיין לא יצאו להפצה?

תשובתי: נראה לנו, שאנחנו מבצעים הרבה פעולות שונות: לומדים, יוצאים להפצה, עושים המון דברים וכולי. אבל רוב הפעולות הללו הן בּכָּוונה ורק ההפצה באמת דורשת פעולות מעשיות.

בלימוד, העיקר זו הכוונה, בסדנאות, העיקר כוונה. הכול ממומש דרך הכוונות. ואפילו חלק גדול מההפצה, החלק הפנימי שלה, הוא ביצירת כוונה נכונה. והביצוע עצמו ייראה לאחר מכן מאוד פשוט. אנחנו מגיעים לאיזו קבוצת אנשים, מסבירים להם על איזה שהוא סוג של חיבור ומעבירים סדנה בנושא זה. זה דומה לאותן סדנאות שאנחנו עושים בינינו, רק לא לפי כזה תקנון נוקשה, כדי לתת לאנשים להביע את עצמם, להקרין להם איזה קליפים. כי אנחנו בסך הכול מלמדים אותם קשר עממי אינטגרלי פשוט בין בני אדם, חינוך אינטגרלי.

אנחנו לא צריכים ללחוץ ולהעמיס עליהם משהו מאוד רציני. רוב הזמן אנשים פשוט מדברים ביניהם. ואנחנו כל הזמן נמצאים בכוונה, מבצעים בירורים פנימיים. לכן לא צריכים להיות לחוצים ולדאוג בקשר לעבודת ההפצה. אנחנו רק צריכים להרגיל את עצמנו להימצא כל הזמן בבירורים, יותר ויותר לבנות בפנים בתוכנו מבנה העשוי מלבנים, צורה של העולם העליון, של העולם הרוחני.

ואז אנחנו נרגיש איך אנחנו מיום ליום מייצבים יותר ויותר את עצמנו, את הקבוצה, את הבורא, את הקהל הרחב. בעבודה פנימית כזאת האדם צריך לעסוק 24 שעות ביממה.

אם אני מרגיש עייפות ויש לי זמן פנוי, אז אני מסתכל בערוץ "National Geographic". יש שם לפעמים תוכניות טובות מאוד על חיי החיות. אני רואה את זה ומתרגם לשפת הקבלה, לדרגות שלי. כי כל המציאות היא זהה, זו העתקה של העולמות העליונים על העולם שלנו, שבו מתרחשים אותם התהליכים. הכול בא מלמעלה, וההבדל הוא רק בצורת הביטוי. ולכן אני מלביש על זה את הביטוי שלי. לפעמים זה מאוד מעניין לראות את ההקבלות, לפרש את הסרטים האלה.

מתוך שיעור על "הקדמה לספר הזוהר", 12.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
המנוע נכבה בהילוך סרק
משימה אקטואלית
טבעת חיצונית מכמה מיליונים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest