דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להצדיק את הפרוטקציה של הבורא

להצדיק את הפרוטקציה של הבורא

Laitman_2012-02-24_1379_w.jpg

שאלה: כרגע כל הקבוצה העולמית שלנו משתתפת בניסוי ייחודי, בקבוצות מיקוד. כיצד ההכנה הזאת צריכה להתחבר עם הכנס? מה אנחנו צריכים להוציא עבור שאר ה-99% של האנושות לאחר הכנס?

תשובתי: העניין הוא, שאנחנו קיבלנו רצון מיוחד: השתוקקות לבורא, לכוח הכללי שמנהל וממלא את הכול, שחוץ ממנו שום דבר לא קיים. אנחנו נמצאים בתוך הכוח הזה, בתוך השדה הזה. ניתן לומר שכל אחד מאיתנו קיבל יחס מיוחד, פרוטקציה.

אבל בעצם, מי אנחנו בכלל, הרי אף אחד מאיתנו הוא לא משהו מיוחד ביחס לבורא!

אנחנו צריכים להבין שתהיה לנו אפשרות להתפתח רק כאשר אנחנו נפתח את כל האחרים ונמשוך אחרינו את כל הטבע. לכן, אם לא ה-99%, אם לא נמשוך אחרינו את כל האנושות, אנחנו מלכתחילה לא היינו מקבלים את הרצון הזה, את ההשתוקקות לבורא.

למעשה הכול יוצא כך: הבורא מושך אותנו אליו, כמו עם חוט. מלכתחילה הוא משך אותנו, עד שהבנו את העיקרון. ומעכשיו הוא ימשיך למשוך אותנו הלאה רק במידה שבה אנחנו נמשוך אחרינו את כל שאר האנושות, שנמצאת בסך הכול בדרגת הקיום הבהמית, ושאינה מסוגלת להשתוקק בעצמה לבורא, לאיחוד עם השדה הכללי, לעלייה לדרגת ה"אדם". אדם הוא מי שמשיג את הבורא.

אם נפיץ את הידע שלנו בצורה שהוא ייתפס נכון על ידי ההמונים – אנחנו נזכה לכך שהוא ימשוך אותנו הלאה. באותה המידה, באותה העוצמה שבה נתחבר עם כל שאר האנושות – במידה הזאת הוא ימשוך את כולנו. אנחנו לא מושכים את עצמנו, ולא אנחנו הם אלה שמשתוקקים קדימה. אנחנו צריכים רק להראות לאנשים שאנחנו לוקחים אותם, ויחד איתם אנחנו רוצים, רק רוצים להתקדם קדימה! זו נקראת "העלאת מ"ן", כשאנחנו לוקחים מהם את הרצונות ודרכנו מעלים אותם הלאה. ואז מלמעלה יורד האור ומושך את כולנו אליו.

ל-99% אין חיסרון לרוחניות. הרצונות שלהם מוגבלים לדרגה הגשמית. אנחנו מעוררים בהם את ההבנה שהם יתקנו את כל הבעיות שלהם רק בכך שיעסקו בהתקרבות האינטגרלית ביניהם, באיחוד. יחד עם זאת, אנחנו לא מזכירים לא את הבורא ולא את ההשגה העליונה. אין להם שום השתוקקות לזה!

ההשתוקקויות שלהם הן רק: איך להפוך את העולם הזה למקום בטוח ונוח לחיים, ולמחוק ממנו את כל הבעיות. במיוחד את הבעיה האקולוגית המאיימת. אנחנו אמנם יודעים עליה מעט מאוד, אבל אנחנו כבר רואים במו עינינו הגשמיות את מה שמתרחש. בשנים הקרובות הבעיות האלה יהיו באמת מאיימות! ואז יהיה לנו קל עוד יותר לעבוד עם ההמונים.

אבל אסור לנו לחכות עד שהבעיות הללו יאיימו על הקיום שלנו, כדי שיהיה לנו קל יותר לשכנע את העם. אנחנו צריכים להסביר לו שאת הכול ניתן לפתור על ידי האינטגרציה בינינו.

מתוך השיעור הווירטואלי, 18.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מפגש במקום ניטרלי
הספר עבור התועים במדבר
חוקי הטבע הם עקשנים במיוחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest