דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להפיץ את שיטת החינוך האינטגרלי בעולם

להפיץ את שיטת החינוך האינטגרלי בעולם

שאלה: אם תיבנה בישראל סביבה טובה ונכונה, כיצד היא תיראה?

תשובה: באשר לייחודיות של ישראל, דיברתי על כך בהרצאה שהתקיימה באשדוד המוקדשת למה שצפוי לנו בשנת 2013. וצפוי לנו מה שנעשה אנחנו בעצמנו. אנחנו אדונים לגורל שלנו, והכול תלוי במה שאנחנו נבחר.

אם אנחנו מבינים כיצד העולם בנוי וכיצד הוא מתנהל, אם אנחנו מבינים מה זה הכוח העליון, כיצד הוא פועל ולאן הוא מוביל אותנו, ואם אנחנו נתקדם בהתאם אליו, אנחנו נהפוך להיות שותפים, וכמובן, במהירות ובצורה פשוטה נגיע להצלחה אמיתית. ואז כולם יבואו אחרינו, ואנחנו, כמו שאומרים, נזכה לברכה בעולם הזה ובעולם העליון.

אם אנחנו לא נפעל כך, אנחנו נלמד בדרך הקשה, קודם כל, דרך הבעיות הביטחוניות, ולאחר מכן, בעיות הבריאות, האבטלה, האנטישמיות וכו'. אנחנו נרגיש את הלחץ החזק ביותר, שאמור לחייב אותנו למלא את התפקיד שלנו ולתת לעולם את שיטת התיקון שהוא כל כך זקוק לה.

העולם תמיד שנא את היהודים, הוא בעצמו לא בדיוק ידע מדוע, והאשים אותם בכל צרותיו. והיום אנחנו בעצמינו חייבים להסביר לאנשים מדוע הם שונאים אותנו. הרי, אם אנחנו לא עושים את מה שמוטל עלינו, אז יש סיבה לשנוא אותנו. אבל השנאה בעצמה לא תעזור. צריך לסייע לנו בהפצה של חכמת הקבלה – ואז בזכות זה אנחנו כולנו נגיע לתיקון.

הגיע הזמן, ואין טעם לחכות להתפתחויות. כפי שאנחנו נרצה, כך יהיה.

בכיוון הזה אנחנו צריכים להתקדם, ואז ישראל תהפוך למרכז הלמידה העולמי, והאור יזרום ממנה לכולם. משמעות הדבר היא, שתהיה כאן אקדמיה גדולה לחינוך האינטגרלי, בסיס אידיאולוגי חזק ויציב, אלפי אנשים שמסוגלים לעבוד ביחד, בשיתוף אחד עם השני. הרי, ללא חיבור אין כוח. הם יהפכו למשהו כמו הסנהדרין, והאחדות תאפשר להם להמשיך ולפתח שיטות לימוד חדשות – לילדים ולמבוגרים, למגוון רחב של מגזרים, ולתת תשובות לשאלות שעולות.

כך שיטת התיקון תתפשט מכאן בכל רחבי העולם, והצוותים שלנו בשטח יהפכו לסניפים חינוכיים גדולים, שיתרגמו ויתאימו את החומרים שמגיעים למדינות ולאזורים שלהם. ייערכו סדנאות, הרצאות, דיונים, נאומים ושידורים בתקשורת, כך שהשיטה תתפשט במהירות בכל מקום, והעולם יראה בה את הדרך היחידה לעתיד הטוב והנוח, לפיוס.

ואז, בזכות החינוך האינטגרלי, אנשים יראו שנפתחת בפניהם המדרגה הבאה. בחיבור ביניהם הם ירגישו את האפשרות המיוחדת לעלייה הרוחנית, והם ירצו אותה. כך הם יגיעו לבורא. על זה כתוב: "כולם ידעו אותי למקטנם ועד גדלם". הידע הזה, הרצון לחיבור עם הכוח העליון, עם הטבע, להגיע להרמוניה, לקשר האינטגרלי הכללי, לחיבור עולמי ולערבות הדדית, יתפשטו בכל העולם.

מתוך השיעור על המאמר "השלום", 11.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
שנת 2013 הנפלאה
הדרך של הקבוצה העולמית
תפקיד ישראל כלפי העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest