דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להסתכל רק קדימה!

להסתכל רק קדימה!

thumbs_12_100_wp.gif

שאלה: התחלתי "לשמור מצוות", ומאותו רגע נכנסתי לשקר ולחושך, ולעבוד עבודה זרה במשך 15 שנה!!!
התגלגלתי למדרשה דתית (ח-בתשובה), כי לפני 15 שנה התפתחה אצלי בלב נקודת הנשמה!!! רציתי נצח- לא ידעתי איך! ואחותי השפיעה עלי! גיליתי שם לימוד שטחי רדוד ומה שהיה עמוק, הביא אותי לשבירת מידות, עצב, חרטה (על שהיה לי חבר), בכי, שיחות עם "אלוהים" ללא פיתרון, פחד, קינאה, צמצום! ניסיון למחוק את האישיות שלי- ייסורים, כדי להיות צדיקה! והכול שטויות.

לאט לאט הבנתי שאני בעבודה זרה- אבל כל הזמן אמרתי, לא יכול להיות, זאת התורה! וכל הרבנים אומרים תורה! מצוות!

ידעתי שנים שזה לא זה, אבל נלחמתי, ולא היה נגד מי, ולא ידעתי להסביר! למדתי במדרשה מאוד נחשבת בירושלים עם מיטב ה"רבנים" והבנתי שחסר!! להם משהו!! החושים שלי אמרו לי!! אבל הם רבנים….הייתי מדוכת מאוד!! ומתוסכלת!!!!! בודדה! ולא במקומי הטבעי- התווכחתי איתם שהם בטפל!!! עד שזכיתי לפני שבוע בערך לפתוח את ערוץ הקבלה! ואמרתי "זה זה!!" זה מה שחיפשתי!!! זה זה!!!!!!! בדיוק!!! עוד לא שמעתי כלום וישר מכמה מילים, אולי תוכנית אחת! זכיתי!! וזאת רק התחלה!!!!

אני מרחמת על הרבה רבנים!!!!!! מרחמת עליהם- אני נשרפתי מהתורה שלהם ולא התחממתי לאורם!! אולי בגלל שנולדתי לאבא צדיק- זכיתי לא להאמין לשטויות שלהם! ולמילים הריקות שלהם! סליחה על הדברים אבל ממש ככה, הם כלום לדעתי!! סתם מרצים!!

ובכל זאת שאלה – אחרי הדיכוי, שאי אפשר לתאר אותו!!! ממש שרפתי את עצמי, כמו שנאמר זכה נעשית לו סם חיים, לא זכה… נעשית לו…(חס וחלילה). האם יש סיכוי שתהיה לי שוב תחיה רוחנית כמו שנולדתי?????? באופן טבעי התחברתי לכלל, התחסדתי הבנתי מה זה ישראל – וה"דת" הרסה לי את הנצחיות הזאת!! וסליחה על השאלה הארוכה וההתאמצות שלך שבילי!

פעם אמרתי מצוין תשברי את המידות, זה מה ששמעתי שהבנתי- ומחקתי את עצמי. צמתי אפילו ושמחתי שאני סובלת נפשית, אחר כך עבר התחלתי לבכות על זה שהכלל מפספס אותי!!!!

האם יש לי סיכוי?? ואם כן איזה? כי הכלל מאוד חשוב לי!! אבל האם הכוחות של פעם יחזרו אלי? אהבת ישראל! אהבת הגאולה? אהבת הצניעות! אהבת הנצח! אהבת הכלל! התענגות על כבודם של ישראל! והנה לפתע הכול לדאבוני התהפך לכעס, פחד, פספוס, אגו דתי, אוסף מצוות, עבודה זרה, דתית, קינאה עצומה ששורפת כי הכול נדפק.

תשובה: כל מה שלמדת – כך זה היה צריך לקרות, וזה יהיה שימושי בשבילך בעתיד. לא צריך להאשים אף אחד – כל מה שהיה עד עכשיו התרחש לפי רצונו של הבורא.

מכאן ואילך המשיכי להתנהג כרגיל, אך השלימי את עצמך בלימוד חכמת הקבלה. תחילה לפי הספר "שמעתי", לאחר מכן לפי מאמרי בעל הסולם. בדקי, אולי יהיה לך טוב יותר לצפות (או להאזין) בשיעורים שלנו על החומרים הללו, מאשר לקרוא אותו לבדך.
צריך להסתכל רק קדימה, אף פעם לא לאחור!

6 comments

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברוכה הבאה חברה, וידוי מרגש עד דמעות, בהצלחה בהמשך דרכך החדשה.

  2. אסתר המלכה מהקבוצה הווירטואלית:)

    וואו!!!!!!!!!!!
    כל הכבוד על האומץ לחשוף את זה בציבור!
    יישר כח!

  3. מרגש, אמיתי, ומלא אומץ .

    כל הכבוד יקירה שלא עזבת את עצמך למרות כל ההשפעות וההפחדות

    דרך צלחה ומבורכתWink 

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הסתכלי אחורה ואימרי תודה, על כך שהרגשת שאין זו האמת. הסתכלי קדימה ואימרי תודה, על כך שהדרך לפניך. מלא הצלחה ואהבה.

  5. בעקבות להסתכל רק קדימה

    רק רוצה למסור המון תודה והאהבה לרב שלי  שלט מכיר אותי ייטמן על התשובה בעקבות "להסתכל רק קדימה" ולכל הבנות המקסימות,אנונימי אסתר המלכה, רעות ואנונימי, תודה לכן, אשמח להיות בקשר אך אנני יודעת בדיוק ריך מקווה שניפגש יקרות שלי ביי .

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest